תהילים יומי ליום חמישי

תהילים יומי ליום חמישי

שבעה ימים בשבוע וגם ספר תהילים מחולק לשבעה חלקים. כך שמי שמעוניין לקרוא בכל שבוע ולסיים ספר תהילים יכול לקרוא בכל יום מזמורים של אותו יום. תהילים ליום ראשון, תהילים יומי ליום חמישי וכן הלאה עד ליום השבת. ביום זה יסיים הקורא את כל ספר תהלים ברוב סיפוק ושמחה.

מה כתוב בספר הזה?

יש מילים מובנות בספר תהילים. אבל מזמורים רבים קשים להבנה. מה משמעות המילה? למה מתכוון המחבר? אכן, לא תמיד אנחנו מבינים את מה שאנחנו קוראים. אמנם ניתן להיעזר בפירושים ובהסברים שונים כדי להבין מה אנחנו אומרים. אבל חשוב לזכור ולדעת כי לספר תהילים יש סגוליות מיוחדת. וכאשר אדם פותח את הספר וקורא את המזמורים, אף אם הוא לא מבין, הוא פועל פעולה משמעותית ובעלת השפעה רבה.

פרקים שנכתבו בנבואה

היות וספר תהילים הוא ספר שנכתב בנבואה הוא ספר שמכיל המון רמזים וסודות. וכאשר יהודי פותח את הספר וקורא את המזמורים הוא עושה שימוש בכלי עצום בעל כוחות אדירים. וגם אם הוא לא מבין והמילים לגמרי לא מובנות לו – הן פועלות את פעולתן. שכן הספר הזה מלווה כל יהודי באשר הוא.

לבטא את הרגשות הסוערים

כאשר הלב גואה באושר, כאשר כאב מציף או ציפייה ממלאה את כל חדרי הלב ההתמודדות אינה פשוטה. כל אדם מחפש פורקן לרגשותיו ודרך לבטא את התחושות שלו. אחת הדרכים הטובות ביותר היא באמצעות ספר תהילים. נפתח את הספר ונתחיל לקרוא מזמורים. לא פעם נפתח מעיין הדמעות והרגשות הסוערים מתבטאים. לא פלא שלאחר שקראתם תהילים יומי ליום חמישי ההרגשה שלכם טובה יותר (קראו עוד). אתם מרגישים שהפקדתם את הרגשות שלכם בידיים הנכונות.

לפנות אל הכתובת הנכונה

אדם עובר בחייו תקופות שונות וקשיים לא מעטים. אבל אם הוא יודע מה מקור הניסיונות, אם הוא מכיר בכך שיש בורא עולם שקורא לו, שמאותת לו הוא אכן פונה אליו בבקשות ובתחנונים ומביט רק אליו. קריאת הפרקים יוצרת את הקשר האיתן של יהודי עם בוראו. קשר של אושר והצלחה בחיים!

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד