ביטוח בריאות

טיפים לרכישת ביטוח בריאות קולקטיבי

כיום, החשיבות של רכישת ביטוח בריאות היא כבר די ברורה מאליה. קשה להתווכח על כך, שביטוח בריאות יכול להקנות לנו שקט נפשי ואיכות חיים בעתיד, וזו גם הסיבה שאין היום ישראליים שלא רוכשים ביטוח כזה.
אם החלטתם להצטרף לביטוח בריאות עסקי במסלול קולקטיבי, הנה כמה טיפים שיבטיחו שאתם באמת מקבלים עסקה ביטוחית טובה שתספק לכם את הגב הכלכלי שאתם מחפשים.

כך תמצאו ביטוח קולקטיבי שיהיה המשתלם ביותר עבורכם

  1. נכון שהצטרפות לביטוח במסלול קבוצתי מאפשרת מראש ליהנות ממחירי פרמיות נוחים יותר לכיס.
    יחד עם זאת, אתם עדיין צריכים לוודא שאתם חותמים על פוליסה שהיא מתאימה לכם, ושהיא אטרקטיבית באמת. הדרך המרכזית לוודא את זה היא לעשות סקר שוק בין חברות הביטוח השונות, ולבדוק אלו תנאים מציעה לכם כל אחת מהן. מקומות עבודה שמציעים לעובדים שלהם להצטרף לביטוח קולקטיבי דרך מקום העבודה לא פוסחים על שלב סקר השוק הזה, וזאת במטרה לשלם בסופו של דבר לחברה שמציעה את העסקה האטרקטיבית ביותר הן מבחינת התמהיל והן מבחינת עלויות.
    אז אל תשלמו לחברת הביטוח הראשונה שהגעתם אליה. בדקו את השוק, בחנו אופציות שונות, השוו ביניהן ובחרו את זו, שהיא המשתלמת ביותר.
  2. אחד החסרונות של הביטוחים הקולקטיביים הוא שעלויות הפרמיה החודשיות יכולות להשתנות בסוף התקופה הביטוחית. נכון שהיא לא תמיד יכולה לצפות זאת מראש, אבל כדאי לברר עם חברת הביטוח, על סמך הניסיון שלה, בכמה עשויות לעלות הפרמיות והאם יש דרך להבטיח מראש, שהתשלום יהיה קבוע ולא ישתנה גם בסוף תקופת ההיקשרות בין החברה המבטחת לבין המבוטח. בהקשר הזה רצוי גם לברר איך מחדשים את תנאי הפוליסה.
  3. חשוב ביותר לקרוא את תנאי הפוליסה כמה פעמים, מא’ ועד ת’ ולא לפסוח על האותיות הקטנות. האותיות הקטנות יכולות להיות כל מיני סעיפים והחרגות, שעלולים לשחק לרעתכם.
    אנחנו מכירים לא מעט אנשים שרוכשים ביטוח קולקטיבי מבלי לעבור לפני כן כראוי על תנאי הפוליסה, כי הם בטוחים שרכישת הביטוח הקולקטיבי היא מראש משתלמת. למרות שזה במידה רבה נכון, חשוב ביותר שתכירו את תנאי הפוליסה עליה אתם משלמים, כדי שלא תגידו מאוחר יותר שלא ידעתם.
  4. בהמשך לטיפ הקודם, חשוב להתעכב על גובה המימון אליו מתחייבת החברה, על כל השירותים הביטוחיים הכלולים בפוליסה ולברר גם האם ישנו זמן המתנה מינימאלי לפני שיינתן כיסוי ההוצאות.
  5. מומלץ ביותר להיעזר ביועצי בריאות שמכירים היטב את ענף הביטוח. קצת כמו נטילת משכנתא, תהליך שכולל אינסוף תמהילי משכנתא ומסלולים שונים, גם בתחום הביטוח האפשרויות הן רבות מאוד, וחברות הביטוח לא בהכרח יציגו אותן באופן המהימן ביותר, היות שבסופו של יום, הן רוצות להרוויח על חשבונכם. יועץ משכנתא, שהוא בלתי תלוי ואובייקטיבי לחלוטין, ושטובתכם היא שעומדת לנגד עיניו, כי הוא מייצג אתכם, יעניק לכם ייעוץ שיאפשר לכם להפיק מתהליך רכישת הפוליסה הקבוצתית את המקסימום למען התועלת האישית שלכם.

קמגרה הפתרון לאין אונות

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד