שיפור מיגון

שיפור מיגון

שיפור מיגון

מבנה צריך להיות ממוגן כדי לספק ליושבים בו בטחון. ואכן, לא פעם מתרחשים מקרים בהם פעולות איבה פוגעים באנשים ובמבנים. ומבנה מוגן אכן סיפק הגנה על היושבים בו ומנע פגיעה. ואילו מבנה שאינו מוגן לא הגן על הנמצאים במקום, הללו נפגעו למרבה הצער. יש אזורים בארץ בהם המיגון הינו הכרחי ואפילו קריטי. לדוגמה אזור עוטף עזה. מדובר על אזור שיש בו יישובים רבים וגם ערים אשר חשופים לפגיעות ולטילים אשר משוגרים מרצועת עזה. התוצאות לעיתים הרות אסון וקוטפות צעירים כמבוגרים ללא אבחנה.

אזעקה – לאן נמלטים?

אזעקה מהדהדת בחלל. זו נועדה להתריע כי שוגר טיל ובשניות הקרובות הוא עלול לנחות באזור. כל הנמצאים באזור המדובר מנסים לתפוס לעצמם מחסה, להגן על עצמם ולשמור על חייהם. המקום המומלץ והטוב ביותר אשר אכן יספק הגנה הוא מרחב מוגן. יש אנשים אשר בביתם מרחב מוגן דירתי ויש להם לאן לברוח. יש בתים אשר למרבה הצער אין בהם ממ”ד – לאן בורחים? כמו כן יש מרחבים מוגנים אשר ניזוקו במהלך השנים, הם לא מגנים מספיק ויש צורך לשפר את המיגון. אך בכל מקרה כדאי לזכור כי המרחב המוגן אכן נועד לספק לכם מקום מפלט בעת צרה. ולכן חשוב לוודא כי הוא תקין ומספק הגנה.

שיפור מיגון

לשפר את המרחב המוגן

תהליך של מיגון כולל שלבים שונים, המטרה היא להביא לכך שהחדר יהיה ממוגן כיאות וימנע מקרים של אסונות ופגיעות בנפש. כאשר המרחב המוגן אינו מספק את ההגנה הנדרשת, הוא ניזוק, נפגע או ישן מאוד, יהיה נכון ומומלץ לפנות אל חברה מקצועית אשר מספקת שירותי מיגון. חברה כזו אשר יש לה ידע מקצועי נרחב וכן היכרות מעמיקה עם כל האלמנטים הנוגעים לתחום. החברה הזו תבדוק את החדר הקיים, תאתר בו ליקויים, ועל פי המסקנות תבצע את פעולות המיגון. וזאת כדי להצליח למגן את החדר בצורה הטובה ביותר ולאפשר לשוהים במקום לחוש מוגנים בעת חירום. מדובר על פעולה שעושה שימוש בחומרים שונים ובפעולות הרכבה מקצועיות – המטרה היא להשיג שיפור מיגון ולהציל בעת חירום את המצב.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד