משקפי שמש

משקפי שמש – מהם משקפי שמש טובים

משקפי שמש

היום ניתן למצוא משקפי שמש כמעט בכל מקום- בחנויות האופנה השונות, בקיוסקים בצדי הדרך וכמובן בחנויות משקפיים. רוב האנשים מתייחסים למשקפי שמש כאל פריט אופנתי, אך למעשה מדובר על אחד הפריטים החשובים ביותר שיכולים לסייע לנו להגן על העיניים מפני קרני השמש האכזריות. רוב האנשים בארץ כבר מודעים לנזק הרב שקרני ה- UV גורמות לעור שלנו, אך הרוב לא הפנימו את המשמעות של השפעת קרני השמש על העיניים שלנו. למעשה, משקפי השמש אמורים לסנן את הקרינה המזיקה, ובכך לאפשר לנו עוד כמה שנים טובות של ראייה חדה. אך מי שבוחר משקפי שמש בהתאם למותג האופנה החביב עליו או בהתאם לעיצוב שלהם, עלול לגרום לעצמו לנזק בלתי הפיך. יש צורך לבחור את משקפי השמש בהתאם לרמת ההגנה שהן מעניקות לעיניים, היות והמשמעות שלהן זהה למשמעות של קרם הגנה איכותי מפני השמש.

מדוע חשוב לבחור משקפי שמש איכותיים?

משקפי השמש אמורות, כאמור, להגן על העיניים שלנו מקרני השמש. הדבר נכון במיוחד בקיץ הישראלי, בו קיימת חשיפה גבוהה לשמש. הדבר נכון פי כמה וכמה, כאשר נמצאים במקומות בהם קיימת החזרה של קרני השמש ממשטחים שונים, כגון משטחי בטון או מקווי מים. במקרים כאלו העיניים שלנו סופגות קיימות גבוהות של קרינה, דבר שעלול לזרז התפתחות של קטרקט או מחלות עין אחרות שיכולות להוביל בסופו של דבר לעיוורון. בעיה נוספת שיכולה להיווצר, היא תופעה שנקראת פטריגיון, שמשמעותה גידול שפיר שגדל בתוך העין ויוצר תחושה לא נעימה ואף עלול להפריע לראייה.

כיצד לבחור את משקפי השמש הטובים ביותר?

קודם כל, חשוב לוודא שהמשקפיים מכסים את כל העין ומונעים כניסה של קרינה מהצדדים או מלמעלה. מעבר לכך, חשוב כמובן לוודא כי המשקפיים עומדים בתו תקן אירופאי הקובע שהם חייבים לחסום קרינת UV. עדיף תמיד לבחור במשקפי פולארויד, אשר מגינות על העין מפני קרני שמש שמוחזרות ממים, בטון וכדומה. חשוב כמובן לבחור במשקפיים נוחים, שלא יציקו ולא ילחצו לכם על גשר האף, אחרת לא תצליחו להשתמש בהם לאורך זמן.

המידע באדיבות אתר https://opticadoron.co.il/

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד