הטבות לנכי צה

הטבות לנכי צה”ל

אנשים אשר מוכרים בתור נכי צה”ל הם כאלה אשר מקבלים סיוע מהמדינה, ועם הסיוע הזה הם יכולים לקיים את עצמם בכבוד בהתאם למצב הרפואי שבו כל נכה צה”ל נמצא. מידי פעם רואים כי החוק של התגמולים ושלל ההטבות לנכי צה”ל עוברים שינוי לטובה, ועדיין זה תלוי בביצוע של צעד אחד שחייב להתבצע בצורה מדויקת ונכונה- שהוא הגשה של תביעה למשרד הביטחון גם עבור אחוזי נכות שצפויים להיות פחות מ-20% שהוא נכון להיום הסף לקבלה של קצבה חודשית.

מגדילים את סיכויי התביעה

למה זה חשוב להגיש תביעה עבור קבלת אחוזי נכות במשרד הביטחון? כי ההשפעה של בעיה קטנה או גדולה קיימת על אותו החייל, ויכול להיות כי בעיה אשר החלה את דרכה בתור קטנה, תמשיך ותהפוך להיות אחת שממנה סובלים הרבה יותר בעתיד הלא נודע. הבריאות של החיילים היא באחריות משרד הביטחון, ובתור חיילים עם בעיה רפואית זה חשוב מאוד שלא להתעלם אלא לפעול לפי החוק ובסיוע של עורך דין על מנת שכל חייל וחייל יוכל לקבל את ההטבות שמגיעות לו מידי המדינה שבה הוא שירת את שירות החובה. עו”ד הוא הדרך להגדיל את ההטבות הללו, כאשר כל פסיק ונקודה שמופיעים בתביעה הם בעלי השפעה.

חוק התגמולים נכי צה”ל

אולי זה נראה כי תשלום של גמלה חודשית או תשלום של פיצויים הוא דבר זניח למדי כשאר סובלים מבעיה שהיא לא בדרגה גבוהה כמו נכי צה”ל קטועי רגליים או בעלי בעיות קשות מבחינה רפואית, אולם גם כשאר אחוזי הנכות אשר נקבעים הם “רק”  של עשרות בודדות, הסכומים אשר מתקבלים הם כאלה שיכולים לגרום לכל אדם להרים גבה. מדובר בסכומים של מאות ואלפי שקלים עבור גמלה חודשית בנכות של מעל 20% , ופיצויים של עשרות ומאות אלפי שקלים עבור נכי 10-19%. הסכומים של הפיצויים והתגמולים החודשיים הם כאלה אשר מתעדכנים מעת לעת, וזה חשוב לעקוב אחרי כל אלה ולהגיש תביעה גם אם קיימת נטייה לגמד את הבעיה הרפואית ולחיות עם הבעיה ה”קטנה”.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד