סיגריות אלקטרוניות

מודים לסיגריה אלקטרונית

מי שאוהב לעשן ומתקשה להיגמל מזה – ככל הנראה שמע על סיגריות אלקטרוניות. במקרים רבים אלו משמשות כמעין תחת מעבר עבור מי שאוהב לעשן אך מתקשה מאד להיגמל מסיגריות רגילות. באתר אייסמוק פלוס סיגריות אלקטרוניות תוכלו למצוא מידע רב בנושא וכן מבחר עצום של מוצרים הנוגעים לסיגריות אלקטרוניות.

באתר אייסמוק פלוס תוכלו למעשה לא רק למצוא מגוון מוצרים של סיגריות אלקטרוניות אלא גם אביזרים נלווים כמו מודים, קיטים, נוזלים, סוללות ולמעשה כל מה שמעשן ממוצע של סיגריה אלקטרונית צריך.

מהי בעצם סיגריה אלקטרונית?

סיגריה אלקטרונית היא מכשיר המופעל באמצעות סוללות שפולט מינונים של ניקוטין מתאדה, או פתרונות שאינם ניקוטין, למשתמש לשאוף. היא מטרתה לספק תחושה דומה לשאיפת עשן הטבק, ללא העשן.
סיגריות אלו ידועות לפעמים גם בשם E-Cigarette.

סיגריות אלקטרוניות סחפו מיליונים ברחבי העולם מאז הופיעו לראשונה ששוק הסיני ב 2004. בשנת 2016, 3.2 אחוזים מהמבוגרים בארצות הברית השתמשו בהם.

“הרפיה ” היא כעת הצורה הפופולרית ביותר של שימוש בטבק בקרב בני נוער בארה ב. הסיגריה האמריקאית שימוש עלה על ידי 900 אחוזים בקרב תלמידי תיכון מ 2011 ל 2015.

בשנת 2016, מעל 2,000,000 סטודנטים באמצע ובתיכון ניסו סיגריות כאלה. עבור אלה בגילאי 18 עד 24 שנים, 40 אחוזים מvapers לא היו מעשנים לפני שימוש במכשיר.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד