מחיר למשתכן - מה יהיה על התוכנית

מחיר למשתכן – מה יהיה על התוכנית

מצוקת הדיור בישראל שנוצרה בעקבות המחסור ביחידות דיור הוליד את הפרויקט של מחיר למשתכן המעניק תנאי תשלום גמישים המפורטים בקישור זה. על פי התוכנית הזו מדובר במחירים מיוחדים לדירות עבור אנשים אשר נמצאים זכאים ליהנות מדיור במחיר מיוחד. הוגה התוכנית הינו משה כחלון שהיה שר האוצר עד כה. 130 אלף זוכים כבר מצפים להיכנס לדירה שלהם אשר בה הם זכו במסגרת התוכנית של מחיר למשתכן. אך בינתיים התעוררו הרבה מאוד בעיות סביב כל העניין כאשר יש כאלו שבוחרים לכנות את הפרויקט בשם – מחיר למסתכן…

שר האוצר הבא ימשיך את התוכנית?

היות והבחירות שהיו נכנסו לפני שהתוכניות הללו יצאו לפועל, וכעת אנחנו תקועים לפני בחירות חוזרות הרי שכרגע לא ממש ברור מה יהיה על התוכנית בממשלה הבאה שתקום, כשתקום. אך אפשר לומר כי ניתן להיות רגועים כי התוכנית לא תשתנה היות וישנה גם ההתחייבות של הערים אשר שם קיימת ההסכמה לתוכנית ושם למעשה עתידים להיבנות בנייני המגורים החדשים.

כמה זמן זה אמור לארוך?

כאן הגענו לנקודה הבעייתית באמת. עבור זוגות צעירים רבים, מדובר בצורך נואש בקורת גג. הם נואשו ממעבר לדירות שכירות ומתשלומים גבוהים מידי חודש היורדים לטמיון רק עבור המגורים.

הבעיה היא שכל האישורים וכל הרישיונות הנדרשים לצורך הבנייה אורכים הרבה מאוד זמן וקשה עד מאוד לשער באופן וודאי כמה זמן זה עוד יכול לקחת.

אך בגדול ישנה ההשערה כ הבנייה תהיה מושלמת בעוד ארבע או חמש שנים. זה הרבה מאוד, אך עבור זוגות רבים מדובר בהחלט באור המנצנץ בקצה המנהרה. מידע נוסף בנושא ניתן למצוא באתר https://zochim.co.il/

דירות למשתכן לכל דורש

בגלל הזמן הארוך שהסיפור הזה דורש, היו רבים שכבר וויתרו על הזכייה שלהם ועל כן ישנן הרבה דירות אשר אלו מוצעות לאנשים אשר לא זכו עדיין אך הם נמצאים בקדמת הרשימה.

חשוב לציין כי יש כאלה שכבר בחרו את הדירות הרצויות כאשר יש את אלו החוששים מהרגע אשר בו ייוודע להם כי הדירות שנשארו עבורם הם כבר מעבר ליכולת התקציב שלם.

מה יהיה עם התוכנית בסופו של דבר? ימים יגידו…

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד