דרכון פורטוגלי

אלפי ישראלים מוציאים דרכון פורטוגלי: מהם היתרונות שלו?

לאחרונה נדמה שסערת הדרכון הפורטוגלי כבשה את ישראל, ולא בכדי, שהרי מדובר בדרכון שמעניק לבעליו יתרונות רבים. הכל התחיל בשנת 2015, כשהרשויות בפורטוגל החליטו לאפשר לצאצאי המגורשים, לקבל את האזרחות הפורטוגלית המגיעה להם, בשל היותם צאצאים לקהילה היהודית של פורטוגל. מה היתרונות של הדרכון הפורטוגלי ומדוע הוא כל כך מבוקש? כל המידע בהמשך.

דרכון פורטוגלי

הזדמנויות ברבדים שונים

הדרכון הפורטוגלי עשוי להעניק לבעליו הזדמנויות בכמה וכמה רבדים, הן במישור האישי והן במישור העסקי, ועליהן נפרט בהמשך המאמר. פה נעצור לציין, שכדי להוציא דרכון פורטוגלי חשוב להצטייד בכל המסמכים הרלוונטיים, כשניתן לעשות זאת בקלות עם עורך דין מומחה בתחום. למעשה, הוצאת דרכון פורטוגלי עם portugal passport, היא אפשרות מומלצת, ולו בשל העובדה שבראש החברה עומד עו”ד דרור חייק שליווה ישראלים רבים בתהליך, וסייע להם לקבל את הדרכון הפורטוגלי המיוחל.

כיצד הדרכון הפורטוגלי יכול להעשיר בעבורכם הזדמנויות?

  • ללמוד במוסדות אירופאיים להשכלה גבוהה – תחילה תוכלו להירשם ללימודים גבוהים במוסדות אירופאיים, כשמדובר על מוסדות הממוקמים בכל אחת ממדינות האיחוד. אזרחים אירופאיים (כלומר, אנשים בעלי דרכון של אחת ממדינות האיחוד) זכאים לקבל הקלות בתהליך ההרשמה כמו גם סבסוד של שכר הלימודים ומלגות שונות. תוכלו ללמוד מקצועות מבוקשים במיוחד, להכיר אנשים מהתחום בו אתם רוצים לעסוק ולהרחיב אופקים.
  • לעבוד באירופה – דרך מצוינת לפתח הזדמנויות עסקיות, ליצור קשרים עסקיים ולהעשיר את הרזומה היא באמצעות עבודה בחברות ייחודיות באירופה. הדרכון הפורטוגלי יאפשר לכם לעבור ולהרוויח כסף בחו”ל, ובמקביל לייצר קשרים עסקיים נרחבים ולבנות את עתידכם.
  • רכישת נדל”ן – בתור אזרחים אירופאיים, תוכלו לרכוש נדל”ן במדינות האיחוד, מה שמהווה בסיס נהדר ליזמי נדל”ן ומשקיעים, ולו בשל העובדה שמחירי הנכסים באירופה זולים יותר מאשר בישראל.

שיפור איכות החיים

נוסף לכל היתרונות שצוינו מעלה, לדרכון הפורטוגלי יש את האפשרות לשפר את איכות חייכם, הודות לכמה הטבות בולטות ומשמעותיות:

  • לגור בכל אחת ממדינות האיחוד – תוכלו לחיות בכל אחת ממדינות האיחוד האירופי, מה שעשוי לשדרג את חייכם ולשפר את איכות החיים באופן ניכר.
  • כניסה לארה”ב ללא וויזה – אזרחים אירופאיים אינם זקוקים לוויזה כדי להיכנס לארצות הברית, אלא רק לכרטיס מעבר ייחודי אותו ניתן להנפיק באינטרנט (משמע ללא ביורוקרטיה).
  • תנועה חופשית בין מדינות האיחוד – באמצעות הדרכון הפורטוגלי תוכלו לטייל בכל אחת ממדינות האיחוד באופן חופשי, אם זה לצרכי עבודה, לימודים או אפילו לטובת חופשה משפחתית.

הדרכון הפורטוגלי הפך לפריט מבוקש בקרב ישראלים רבים, והאמת היא שיש לא מעט ישראלים שזכאים לקבל את הדרכון, בין אם הם יוצאי לוב, מרוקו, טוניס, בולגריה או אפילו עיראק. תוכלו למצוא ברשת את רשימת שמות המשפחה הזכאים להוצאת דרכון פורטוגלי, ולחפש את שם משפחתכם ברשימה. כמו כן, כדאי לפנות לעורך דין מומחה בתחום על מנת שיסייע לכם לצלוח את התהליך ולקבל את הדרכון בהקדם האפשרי. בהצלחה!

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד