חיפוי קירות באלומיניום

למה דווקא חיפוי קירות באלומיניום?

חיפוי קירות באלומיניום

בשנים האחרונות צעד עולם הבניה קילומטרז’ משמעותי קדימה, והוא מציע כיום מגוון פתרונות ואפשרויות אשר לא היו מוכרים בעבר. אם בשנים עברו היו חומרי הגלם מצומצמים ושיטות העבודה מוגבלות, הרי כיום המציאות השתנתה בצורה דרמטית. ולקראת כל פרויקט של בניה יש לבחור את החומרים שישמשו בפרויקט וילוו את הבניה.

חיפוי קירות חוץ

אחד התחומים החדשניים והמרעננים ביותר הוא תחום חיפוי קירות חוץ. כידוע, בעבר היו כל המבנים מחופים באבנים או בציפוי שליכט חוץ. אך כיום? יש חדשות מרנינות! חיפוי קירות אלומיניום זה הטרנד הנוכחי. מדובר על פתרון של ממש אשר עונה על הצורך ומהווה בשורה עיצובית לכל ענף הבנייה. במקום להישאר נאמנים לישן ולמוכר, ניתן להתעדכן ולבצע חיפויים באלומיניום.

מה מיוחד בחיפויי אלומיניום?

  • חדשנות – מבנים המחופים בחלקם החיצוני באלומיניום הינם מבנים מודרניים בעלי חזות עכשווית מאוד. המראה החדשני מותיר רושם ראשוני על כל מי שרואה את המבנה מבחוץ.
  • יופי – ניתן לבצע באמצעות אלומיניום מגוון עיצובים בסגנונות שונים. ניתן לחפות קיר שלם במשטח אלומיניום אחד גדול, לחילופין ניתן לבצע דוגמאות שונות כמו שליבות תריס זו אחר זו ועוד. יש לציין כי גם הצבע של האלומיניום משתנה, ואפשר לבחור צבעים מגוונים. בין היתר פופולאריים צבעי העץ התורמים למבנה כולו מראה יוקרתי ומעורר השראה.
  • גמישות – אלומיניום מוכיח את עצמו כחומר גלם בעל גמישות רבה. התכונה הזו מאפשרת לעצב את האלומיניום וליצור חלקים בעיצובים נהדרים, אשר תורמים המון לכל מבנה בו הם מיושמים.
  • קלות משקל – אלומיניום זו מתכת אשר בולטת בקלות המשקל שלה. העובדה שזו מתכת קלה מאפשרת ליישם את הלוחות על גבי המבנים בצורה קלה ונוחה ביותר.
  • עמידות – לוחות אלומיניום נחשבים לעמידים בתנאי מזג אוויר שונים, והם מתאימים ביותר למזג האוויר ולאקלים הישראלי. הם עמידים בפני רוחות, שמש יוקדת וגשמים.
  • בידוד – האלומיניום נחשב לחומר מבודד. התוצאה היא מבנים בהם הטמפרטורה השוררת בחוץ לא חודרת פנימה במלואה, והבית יהיה נעים יותר בעלויות מיזוג נמוכות יותר.

אכן, חיפוי אלומיניום מהווה בשורה אמתית בענף הבניה!

לעוד מידע, בקרו באתר http://www.palso.co.il/

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד