אביזרים למצלמות

אביזרים למצלמות – מה כדאי לרכוש?

אם אתם אוהבים צילום ואפילו שקלתם ללמוד בקורס צילום מקצועי – אז כנראה שאתם אוהבים לתפוס את הרגעים היפים והמיוחדים ביותר, בעדשת המצלמה: חשוב שתדעו כי ישנם מגוון אביזרי צילום שיכולים לשפר עבורכם את התוצאות. אבל אילו אביזרים כדאי להכיר? הנה רשימה של 6 אביזרי שכדאי לרכוש:

עדשות מצלמה  – עדשת המצלמה שתרכשו, תשנה את המרחק ואת היכולות שהמצלמה יכולה להגיע אליהם. בזמן הבחירה, מומלץ לבחור עדשה קבועה עם מנוע פוקוס מובנה, צמצם מתאים (בדרך כלל מינימאלי) ופוקס של 23.88 סנטימטרים. כיום, ישנו מגוון של עדשות מקצועיות בגדלים ומרחקים שונים, בעוד שיש לבחור את האיכותיות ביותר.

פלאש נייד – צלמים מקצועיים אוהבים להשתמש בדרך כלל בפלאש נייד. באמצעות אביזר זה, אפשר לצלם תמונה באור ובעוצמה מלאה, בקלות. בחרו פלאש שיש לו סנכרון מהיר, סלולה שמאפשרת עד 500 הבזקים בעוצמה גבוהה, עם אפשרויות לפיצוי חשיפה.

כיסוי הגנה למצלמה – כדי להגן על המצלמה שלכם, מומלץ לבחור תיק מקצועי שניתן לשאת לכל מקום, בקלות. נוסף לכך, כדאי לבחור גם כיסוי הגנה אשר ישמרו על המצלמה מפני שלג, מים, חום, אבן ושחיקה. בכך אפשר לצלם, גם שהמצלמה מוגנת, וגם עם חצובה.

חצובה – חצובה היא מתקן שמאפשר להעמיד ולייצב את המצלמה, גם כאשר אתם לא אוחזים בה. כיום ישנו מגוון רחב של חצובות שיתאימו לצרכים שלכם ואל גודל המצלמה.

פילטר – כדי שהמצלמה תהיה מוגנת בשעות היום, מומלץ לגשת אל חנות מצלמות ולרכוש פילטרים שמפחיתים את כמות האור שנכנסת אל העדשה. במידה ואתם נמצאים הרבה עם המצלמה בחוץ, רצוי לבחור פילטר המתאים לחשיפה ארוכה.

שולחן טכני לצילום – אם אתם צלמים מקצועיים שעובדים בסטודיו או בחדר עבודה, רצוי לרכוש שולחן אור לצילום מוצרים. צילום מוצרים ידוע גם בשם “פק שוט”. שולחן כזה עליו להיות נייד ומתקפל להעברה ממקום למקום, ויכלול מעמד מתכת ולוח פרספקט.

לסיכום, מי שאוהב לצלם, או שעוסק בכך כתחביב או כמקצוע, חשוב שיהיו לו כל האביזרים על מנת לעבוד נכון, וליצור תמונות מושלמות!

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד