ניאגרה סמויה

ניאגרה סמויה

ניאגרה סמויה נחשבת לאחת האופציות המועדפות ביותר על רוב האנשים. מדובר על אופציה יוקרתית ואלגנטית יותר העושה שימוש במבנה החדר להסוואת מיכל ההדחה ומאפשרת עיצוב נקי ויפה יותר של חדר השירותים. במקום אסלה רגילה שתהיה מותקנת על הרצפה, עם מיכל הדחה גדול ובולט וצינורות ביוב חשופים, ניתן היום להתקין אסלה תלויה שתוכל לספק לכם עיצוב אידיאלי לחדר השירותים. מדובר על אופציה הרבה יותר אלגנטית, היות והאסלה עצמה תלויה באוויר וכל הצינורות ומיכל ההדחה מוסתרים היטב בתוך הקיר או הרצפה. הבעיה מתחילה כאשר נוצרת תקלה כלשהי, כגון נזילה או דליפה, אשר מצריכה תיקון שעלול לגרום לנזק לא קטן הן לקיר והן לרצפה. אינסטלטורים פחות מקצועיים, עלולים לשבור לכם מרצפות וקירות, במטרה להגיע אל מיכל ההדחה או אל צינורות הביוב. אך למעשה, שיטות עבודה חדשניות יכולות לחסוך מכם את כל הבלגן.

ניאגרה סמויה – יתרונות מול חסרונות

כאמור, היתרון המרכזי של ניאגרה סמויה GROHE למשל היא העיצוב שלה. הרי היום לכולם חשוב שהבית שלהם יהיה מעוצב בצורה המרשימה ביותר, תוך כדי שימוש בכל האמצעים והחומרים החדשניים ביותר. ברוב הבתים החדשים למשל, הקבלן באופן אוטומטי משתמש באסלות תלויות, היות ומדובר כבר על סטנדרט חדש שאנשים התרגלו אליו. אך מעבר לפן האסתטי של הניאגרה, יש להתחשב גם בחסרונות שלה. מי שבחר להתקין בביתו ניאגרה סמויה, נאלץ להתמודד עם כל ההשלכות של התקלות השונות שהיו יכולות להיפתר בשניות בניאגרה הרגילה. למשל, נזילה בניאגרה רגילה מצריכה לרוב החלפת גומייה, ואילו בניאגרה סמויה יש צורך באנשי מקצוע מובילים שיצליחו לסדר את התקלה מבלי לגרום לנזק משמעותי לקירות או לרצפה. אינסטלטורים שאינם מנוסים בתחום, ימליצו לרוב לפרק את כל הקיר על מנת להגיע למיכל ההדחה. הדבר יסתכם באלפי שקלים מיותרים, בעוד שאינסטלטור מומחה יצליח לסדר את התקלה באמצעות ציוד חדיש כמו מנגנון מיכל הדחה ושיטות עבודה ייחודיות.

לסיכום, ישנם לא מעט יתרונות להתקנה של ניאגרה סמויה, אך חשוב לקחת בחשבון גם את היתרונות שלה. במידה וכבר קיימת בביתכם ניאגרה סמויה, חשוב לזכור כי במקרה של תקלה מומלץ לכם לפנות לחברה מקצועית שמתמחה בתחום, ולא להיעזר באינסטלטור זול שלא מכיר את המערכת.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד