6 סלבריטיז שישכנעו אתכם שהגיע הזמן לעגילים מיוחדים באוזן

6 סלבריטיז שישכנעו אתכם שהגיע הזמן לעגילים מיוחדים באוזן

מתלבטים האם יהיה כדאי לכם לעשות עגילים מיוחדים באוזן? בכדי לגרום לכם להבין עד כמה מדובר במשהו פופולארי, במיוחד בקרב הסלבריטיז, החלטנו לשתף עמכם 8 מהם אשר ידועים כחובבי פירסינג.

  • ריהאנה – היא ידועה כחובבת פירסינג עם עגילים שונים שהיא נוטה לענוד על האוזניים וגם פירסינג על האף ובאזורים נוספים בגוף.
  • סקרלט גו’האנסן – יש לסקרלט פירסינג באף ועגילים באוזניים, בדומה לריהאנה. ראוי לציין שיש לה טראגוס באוזן השמאלית.
  • דרו ברימור – לדרו יש פירסינג בלשון שהיא עשתה לפני שנים רבות.
  • בריטני ספירס – בריטני הייתה זו שהציתה התלהבות עולמית כאשר עשתה פירסינג בתבור, וגררה אחריה בנות רבות ברחבי העולם שבחרו לעשות כמותה.
  • כריסטינה אגילרה – כשכריסטינה הייתה צעירה, היא התהדרה בפירסינג בסנטר, באף, עגילים באוזניים ואף פירסינג בפטמות.
  • ביונסה – בהווה ביונה עונדת כמעט אך ורק עגילים צמודים על האוזניים, אם כי כאשר הייתה צעירה יותר היא אהבה לענוד פירסינג בטבור.

רוצים לעשות עגיל באוזן או פירסינג בחלק אחר בגוף? אם זה משהו שמושך אתכם, אז אל תתנו לדבר לעצור בעדכם. רק שימו לב שאתם עושים זאת בצורה בטוחה ובמקום שתוכלו להיות רגועים לגביו. כך לא תצטרכו לחשוש לגבי התוצאות ותוכלו לדעת שהכול יוכל לקרות מבלי שתצטרכו לסבול מזיהומים.

עגילים ופירסינג – כבר החלטתם?

כאשר מדובר על עגילים, יש את האופציה של עגילי טראגוס, שנחשבת לפופולארית למדי בקרב אלו שמחפשים להיות קצת שונים וללכת להיות כמו כולם. בכל הנוגע לפירסינג בגוף, יש לא מעט דברים שאפשר לעשות, והרי שאתם רק צריכים להחליט מהו הכיוון שלכם.

בעזרת פירסינג בתבור ניתן להבליט בטן שטוחה ובעזרת פירסינג באף אפשר להבליט אף שנראה טוב. כך שאתם רק צריכים למצוא את הנקודות החזקות שלכם ולחשוב איך תוכלו לבחור בעגיל שיוכל להחמיא למראה שלכם בסופו של דבר. אנו בטוחים שאם רק תהיו פתוחים לרעיונות חדשים, אז לא תהיה לכם שום בעיה לעשות זאת בסופו של דבר. עליכם רק להיות פתוחים לכלל האפשרויות הקיימות ולא להסס להיות יצירתיים.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד