ניקוב חורים ללא אקדח

ניקוב חורים ללא אקדח – האם זה פחות מסוכן?

ניקוב חורים ללא אקדח

נערות רבות מעוניינות להיות חלק מטרנד האופנה של בנות גילן, ומבקשות מהוריהן רשות לענוד עגילים לראשונה בחייהן. עגילים הם תכשיטים מיוחדים ויפים המקשטים את האוזניים, ומעצימים את היופי והנשיות של כל אחת. כיום ניתן למצוא מגוון ענק של עגילים לאוזניים בדגמים, צבעים, עיצובים ומראה שונה ומקורי אחד מהשני. ישנם עגילים רבים המעוצבים בצורה מינימלית ביותר, כך שהם יתאימו במיוחד גם לגילאים צעירים שלא זקוקים לעגילים עם נוכחות.

אך מכיוון שענידת עגילים כרוכה בפעולה פולשנית של ניקוב האוזניים, ישנם הורים שיעדיפו לא להרשות לילדות שלהן לבצע את ההליך הזה, בעיקר בגלל הכאב והסיכון הבטיחותי שכרוך בכך. ניקוב האוזניים מתבצע לרוב בעזרת אקדח מיוחד, שפועל על מנגנון קפיצי המנקב חור בתנוך האוזן, וכך ניתן לענוד עגילים. החשש העיקרי של ההורים הוא מזיהום של אותו אקדח, מכיוון שהוא משמש לביצוע ניקובים באופן שוטף ולא חד פעמי.

חדשנות בתחום ניקוב חורים באוזניים

הודות לחדשנות בתחום ניקוב האוזניים, גם ילדות צעירות יכולות ליהנות מניקוב חורים ללא אקדח באמצעות מכשיר ניקוב ייחודי, חד פעמי, סטרילי ובטיחותי הניתן לשימוש גם באופן עצמאי ללא צורך בביקור במכון המבצע ניקובים או פירסינג.

מכשיר הניקוב מגיע יחד עם העגיל שהילדה תבחר, כך שמדובר למעשה בעגילי ניקוב שמוט העגיל הוא זה שמבצע בפועל את ניקוב האוזן לצורך ענידת העגיל. מכיוון שמוט העגיל הינו דק במיוחד, פעולת הניקוב איננה כרוכה בכאב כלל ותיתכן רק הרגשה קצרצרה של אי נוחות.

מכיוון שהמוטות של עגילי הניקוב הם אלו המבצעים את ניקוב תנוך האוזן, מדובר על פעולה שהיא חד פעמית ולכן אין כל חשש מהתפתחות של זיהום בגלל שימוש במכשיר ניקוב שאינו סטרילי.

עגילים באוזניים – לא רק סמל ליופי

באופן כללי, עגילים לאוזן מסמלים יופי ואופנה לכל מי שעונדת אותם. בעבר העגילים והתכשיטים שנשים ענדו על גופן, שימשו בעיקר לצורך ביסוס המעמד החברתי והתרבותי שלהן, כך שאנשים זרים שהן פגשו ידעו את מעמדן בחברה הודות לכמות וסוג העגילים והתכשיטים שהן ענדו על גופן.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד