saxophone-546303_1280

3 סולואים של סקסופון שחייבים להכיר

ישנם סולואים של סקסופון בהיסטוריה המוזיקלית שפשוט נחרטו בזיכרון שלנו במרוצת השנים ואף שינו את התפיסה שלנו את הכלי הזה. ניתן לומר שסקסופון זה אחד מכלי הנגינה המדהימים ביותר כאשר אנו מעלים בדעתנו מוזיקה רומנטית ומרגשת. הצליל המרטיט שכלי הנגינה הזה מסוגל להפיק יכול לגרום לליבנו לחוש בצורה מדהימה ופשוט ליהנות ממוזיקה מיוחדת במינה.

רוצים להעביר ערב רומנטי עם בת הזוג או שאתם מעוניינים ליהנות מערב של כיף עם סולואים מדהימים ונצחיים של סקסופון? במאמר אנו מתכוונים לציין 3 סולואים שאתם פשוט חייבים להכיר, כאלה שנחרטו בזיכרון שלנו לאורך ההיסטוריה.

  • Sade – Smooth Operator – במהלך שנות השמונים השיר הזה פרץ לחיינו והרטיט את ליבם של מליוני זוגות ברחבי העולם. ככל שחולפות השניות במהלך השיר, כך גם גובר תפקידו של הסקסופון, אשר נשמע לאורך כל אורכו. רוצים להעביר ערב רומנטי עם בת הזוג? אל תוותרו על הסולו הזה.
  • Duran Duran – Rio –  הקליפ הנצחי של דוראן דוראן עם השיר המדהים הזה זכורים בעיקר בשל הסולו המדהים של הסקסופון שגורם לדבר להישמע פשוט מדהים. תנסו להאזין בקפידה לשיר ואתם ללא ספק תוכלו ליהנות מכל רגע ורגע שבו אתם שומעים את הסקסופון. כלי נגינה מדהים ומיוחד ללא ספק בכלל.

 

  • Washington Jr. – Just the Two of Us – אי אפשר להזכיר רשימה של שירים שכוללים סולואים מכובדים של סקסופון מבלי להזכיר את השיר הזה. מדובר בשיר קלאסי, אלמותי וכזה שמביא לידי ביטוי את הרגש, הרומנטיקה והמוזיקה המדהימה שניתן להפיק עם הסקסופון באופן אופטימלי.

 

לקטעים נוספים לחצו כאן >>

כל אחד יכול ללמוד לנגן על סקסופון

אם אתם רוצים להתחיל ולשפר את הכישורים שלכם, מה שתוכלו לעשות זה פשוט לנסות וללמוד לנגן על סקסופון בעזרתו של מורה פרטי או אפילו לנסות ולהתחיל ללמוד באופן עצמאי, ממידע וסרטונים שתמצאו באינטרנט. תנסו לבדוק איך זה מסתדר לכם והאם אתם מרגישים בנוח עם כל הנגינה הזה.

תזכרו שבהתחלה כל אחד צריך להתמודד עם קשיים שקשורים ללימוד נגינה על כל כלי שרק יהיה. כמובן שישנם כלי נגינה שנחשבים ליותר קלים ללימוד, אבל זה לא משהו שאמור להטריד אתכם יותר מידי, שכן אם אתם רק תגיעו עם מספיק רצון ללמוד, אין סיבה שלא תצליחו לעשות את מה שאתם רוצים בסופו של דבר ולדעת איך לנגן ברמה גבוהה כמובן.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד