חנות פרחים בתל אביב - ככה תבחרו את המקום הנכון

חנות פרחים בתל אביב – ככה תבחרו את המקום הנכון

מי שגר בתל אביב, יודע כי בימי שישי בבוקר כבר אפשר לחוש את אווירת השבת, מתקרבת. החנויות נסגרות מוקדם, הרחובות מתנקים מלכלוך, האנשים עורכים קניות אחרונות, ואתם כמו כולם רוצים לרכוש זר פרחים לשבת, אשר יהפוך את סוף השבוע לחגיגי ונעים.

מנהג רכישת פרחים עבור השבת נראה כי היה קיים מאז ומתמיד, בעוד שאת הפרחים ניתן לרכוש בחנויות אשר נמצאות ברחובות ראשיים, או שניתן להזמין עד הבית. נוסף לכך מי שירצה לשמח אדם קרוב – יוכל לבצע משלוח פרחים בתל אביב או בכל מקום בו נמצא המקום שאיליו תרצו שיגיע המשלוח.

בחירת פרחים לשבת – איך עושים את זה נכון?

כיום ישנן חנויות פרחים בכול רחבי הארץ, בעוד שמי שירצה לשלוח זר יפה לכבוד שבת, או לכבוד החג כדאי שיש לב לכמה דגשים בעת הבחירה:

מחיר – קניית זר פרחים מידי פעם עבור יום שישי, זה דבר נפלא! עם זאת, במידה של רצון וצורך להפוך את הקנייה למנהג קבוע: חשוב לבחור חנות פרחים זולה. משמע: לא זולה מבחינת האיכות, אלא רק מבחינת המחיר. עם זאת, לעיתים שווה להשקיע קצת יותר כדי להנות מזר איכותי שיחזיק מעמד כול השבוע.
איכות – וודאו כי אתם בוחרים חנות ששוזרת זרי פרחים איכותיים. כאשר אתם ניגשים לרכוש זר פרחים, בדקו מתי הגיעו הפרחים מן החקלאי וכמה ימים הזר אמור להחזיק מעמד. עם הזמן תוכלו לבחור חנות קבועה ממנה תרכשו פרחים לשבת.
עונה – חשוב לשים לב כי אתם בוחרים זרים בעונה. זה נכון. ישנם פרחים שהם רב שנתיים וישנם כאלה שפורחים בחורף או בקיץ. לדוגמא: זר חמניות מלבלב יהיה מותאם יותר לחודשי הקיץ, בעוד שעציץ עם סחלב או זר שושנים צחורות – יתאימו לימי החורף.
מהירות – וודאו כי אפשר לקבל את הפרחים במשלוח מהיר לכול מקום. כך שאת הזר יעניק השליח למי שתרצו, לפני כניסת השבת. במידה ואתם מעניקים פרחים למישהו בירושלים בדקו מהם זמני כניסת השבת, משום שהם שונים מאלה של תל אביב. בהתאם לכך הזמינו את המשלוח.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד