מתנות לידה מעוצבות - אל תהיי קיטשית

מתנות לידה מעוצבות – אל תהיי קיטשית

יש נשים שמאוד אוהבות קיטשיות, זה בא לידי ביטוי בצורות שונות. לעומת זאת, יש נשים שמאוד סולדות מזה. הן מעדיפות דברים הרבה יותר אומנותיים, יצירתיים, מקוריים, דברים שמבוססים על ת’כלס ולא דברים שמבוססים על משהו קיטשי שאי אפשר ליהנות ממנו.

מה היולדת תרצה לקבל בתור מתנת לידה

כשאנחנו רוכשים מתנות לידה, אנחנו צריכים לשאול את עצמנו, מה האישה תרצה לקבל, האם היא תרצה לקבל מתנה קיטשית, כזו שאפשר למצוא ולראות אצל כל אישה שזה עתה ילדה, או מתנה מעוצבת, מקורית, ייחודית, מתנה אשר רואים שהאדם אשר קנה אותה, השקיע בחשיבה ולא סתם הלך וקנה מוצר מסוים, מוצר טיפוסי וסטנדרטי, בחנות כזו או אחרת.

מגוון מתנות לידה מעוצבות במגוון חנויות

כיום, אפשר למצוא מגוון רחב של מתנות לידה מעוצבות, מתנות לידה מיוחדות ומרשימות. בין אם זה דרך אתרי אינטרנט שמציעים לנו אפשרות לרכוש מתנות מעוצבות דרך מעצבים ומעצבות שונות, ובין אם זה דרך חנויות שונות, כולל חנות לאימהות אחרי לידה. אלו יכולות להיות מתנות שישמשו את היולדת בשלבים שונים, בין אם זה לצורך טיפול בתינוק ובין אם זה לצרכים אישיים.
חשוב לומר, כשמחליטים לרכוש מתנה מעוצבת ליולדת, יש לברר מה היא אוהבת, יש לברר מה היא מחפשת, מה היא צריכה, וכן האם המתנה יכולה לשרת אותה בתקופה שאחרי הלידה או בתקופות יותר מאוחרות. ניתן אף להכין כיום מתנת לידה בהרכבה אישית  ואז אפשר להכניס הכל תחת מתנה אחת לפי צרכי היולדת במגוון תקופות.

מהי נחשבת למתנת לידה טובה?

ההמלצה היא לקנות מתנה שיכולה להחזיק מעמד זמן רב, אפילו אם מדובר במשהו אישי, כך היא תוכל להשתמש בה בתקופה מאוחרת יותר, אם יהיה לה צורך בכך. נקודה נוספת שצריך לקחת בחשבון היא, אם רוכשים מתנה מעוצבת, מקורית, מתנה לא קיטשית, זה מלמד גם על היחס שאנחנו רוכשים כלפיה וכלפי מה שהיא עברה. ​לכן עדיף להשקיע קצת יותר זמן וכסף ולקנות מתנה כזו, כך היא תבין את החשיבות הרבה שלה עבורנו.

לסיום, אם אנחנו רוצים לרכוש לה מתנה מיוחדת, רצוי מאוד שאנחנו מתנה שהיא לא קיטשית, לא משהו סטנדרטי, אלא משהו שהיא באמת תוכל לעשות בה שימוש אפקטיבי, שימוש נכון, כמו שהיא היתה רוצה לעשות.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד