ביצוע לק ג'ל

אלו הדברים שחשוב לשים לב בזמן ביצוע לק ג’ל

רוצה שהלק ג’ל שלך יהיה יפה ועמיד? חפצה למנוע מקרים של קילוף או תוצאות לא משביעות רצון? בואי וקראי לאילו דברים עליך לשים לב בזמן הביצוע. כך התוצאות תהיינה טובות ומוצלחות יותר.

שימי לב בזמן ביצוע לק ג’ל

  • התהליך יתחיל תמיד בשיוף קל שאולי אפשר להגדיר אותו כמניקור. השיוף נועד להקנות לציפורניים את הצורה אותה אנחנו רוצות להשיג. לאחר מכן עוברים עם מקלון עץ או מתכת על הציפורניים וזאת כדי לדחוף את העור במסגרת הציפורן לבסיס. כך אנחנו מגדילות את השטח של הציפורן ומכינות אותו למריחת הלק.
  • כעת הגיע הזמן לחטא את הציפורניים כשלב מקדים למריחה. את החיטוי מומלץ לבצע את אלכוהול. שימי לב להימנע משימוש בכל חומר שומני שיפגע בתהליך ההתקשות של הלק.
  • חשוב לאזן את רמת החומציות של הציפורניים. את המטרה הזו משיגים באמצעות בונדר. ההרגשה היא שמורחים חומר חיטוי, אבל למעשה החומר מכין את הציפורן לקבלת הלק ג’ל בצורה יציבה וחלקה. לאחר מריחת הבונדר עלינו למרוח שכבה נוספת של בסיס שקוף. בשלב זה יש לייבש את החומרים מתחת למנורה למשך זמן קצר מאוד של בערך דקה.
  • רק אחרי שסיימנו להכין את שכבות הבסיס נוכל לעבור לשלב הבא של מריחת הלק עצמו. מורחים שכבה דקיקה של לק ג’ל בצבע שבחרנו ומכניסים לייבוש קצר מתחת למנורה. מורחים שכבה נוספת ושוב מייבשים והפעם לשתי דקות.
  • לא כדאי ללג על מריחת שכבת מגן. מדובר על שכבה שקופה שנועדה להגן על הלק ולמנוע סדקים וקילוף של הלק אותו עמלנו למרוח. לאחר סיום מריחת שכבת המגן יש להכניס שוב את הציפורניים לייבוש מתחת למנורה לשתי דקות.
  • איכות המוצרים משפיעים בצורה ישירה על התוצאה. לכן לא נכון לחסוך ולבחור מוצרים זולים. מוצרים אלו לא יחזיקו מעמד והצבע שלהם לעולם לא יהיה כמו לק ג’ל ברחובות האיכותי והטוב.
  • בזמן הביצוע יש לזכור כי ככל שנעשה את הפעולה בצורה יסודית וסבלנית יותר, כך התוצאה תהיה טובה ועמידה יותר.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד