כורסאות מעוצבות

כורסאות מעוצבות – שווה להשקיע בנוחות אבל מה עם היופי

אין כמו הרגע הזה שבו אנו שוקעים לכורסא לאחר יום מתיש. כורסאות לסלון הן חלק בלתי נפרד ממערכות ישיבה, ומטרתן לספק נוחות ואיכות. כיום, ישנו מגוון רחב של סוגי רהיטים, בעוד שאפשר לבחור כורסאות טלוויזיה, כאלה שנועדו לקריאה, כמו גם להוספת רהיט נוח ומזמין וגם מעוצב. אז כיצד בוחרים את העיצוב המתאים? הנה כמה דרכים לייפות ולייעל את מרחב המגורים:

בחירת כורסאות המתכתבות בצורה נכונה עם העיצוב

כל דירה שעברה תהליך של ריהוט ועיצוב, חייבת להיות כזאת שיש בה קו כללי שמנחה את העיצוב. בכך אפשר לפגוש בלא מעט סגנונות כמו הסגנון הכפרי, הסגנון המלכותי, המודרני, האקלקטי, זה שמאופיין בחפצי וינטג’ וכדומה. כאשר אתם בוחרים כורסא בסגנון כפרי, שימו לב כי יש לה נראות מתאימה והיא עשויה מהחומר המתאים וההרמוני למרחב.

מיקום

החליטו על מהיקום המתאים של הרהיט. כורסת הנקה למשל, יכולה להיות ממוקמת בסלון או בחדר התינוק. ישנן כורסאות מעוצבות שנועדו לחדר המתנה של משרד. גם כאן יש לבצע התאמה מלאה ולהציב את הרהיט במיקום הנכון. נסו לבחון תמונות של חללים מעוצבות כדי לקבל השראה בנוגע למיקום.

איכות

אל תתפשרו על איכות! בחרו כורסא מפנקת  אשר לה בד איכותי ורחיץ, וודאו שאפשר לנקות אותה בקלות. שימו לב כי אתם מקבלים אחריות ושירות תיקונים בעת הצורך. מערכות ישיבה וכורסאות עשויות מיקרופייבר יהיו בדרך כלל קלות לניקוי או דוחות כתמים.

מידות

לבסוף יש לבצע התאמה של הכורסאות למידות המרחב שלכם. המידה שתבחרו חייבת להיות מתאימה לשטח הנתון ולאפשר תנודה נוחה ללא הפרעות סביב הרהיט. המידות הסטנדרטיות של כורסאות, הן גובה  80 ס”מ, עומק של 75 ס”מ ורוחב של 63 ס”מ. בכך תוכלו להתאים כורסאות יפות עבור כל מרחב, בין אם מדובר במרחב מגורים פרטי עד למשרדים, חדרי תינוקות וילדים, חדר טלוויזיה, אל הסלון ואל שאר פינות מעוצבות במרחב.

 

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד