מדריך לבחירת פינות אוכל

מדריך לבחירת פינות אוכל

הפינה בה אנו אוכלים את הארוחות שלנו היא אחד המרחבים החשובים ביותר בבית, שכן במקום זה אנו מתכנסים כמעט בכול יום עם בני המשפחה. על שולחן האוכל אנו מגישים מגוון מאכלים טובים, סביבו אנו מארחים חברים, והילדים שלנו משתמשים בו לעיתים להכנת שיעורי הבית. לכן כאשר בוחרים את הרהיט שיוצב במרחב: יש לשים לב כי הוא מתאים עבור כל הצרכים שלנו.

ואכן בשוק צרכנות ענק שבו אינספור רשתות וחברות ריהוט, קשה לעיתים לבצע בחירה מושכלת ומתאימה. עם זאת, ישנם מספר כללי בסיס עבור המחפשים. אז כיצד בוחרים פינת אוכל? הנה כמה דגשים שיש לקחת בחשבון:

חומרים

נסו להבין מאיזה חומרים תרצו ששולחן האוכל יהיה עשוי. שולחנות כיום מיוצרים בעיקר מעץ מלא (או סיבית), או מאלומיניום משולב בזכוכית וישנם אנשים בוחרים שולחנות שיש ואבן. כדי לבחור פינת אוכל קלת משקל אך גם עמידה: בחרו כזאת שעשויה מעץ מלא ואיכותי.

התאמה למרחב

חשוב שהשולחן שתבחרו יהיה מתאים למרחב שבו תרצו להניח אותו. קחו את המידות המדויקות של החלל תוך שיש למדוד את המרחב שצריך להשאיר מסביב לשולחן, זאת על מנת שניתן יהיה להזיז את הכיסאות בנוחות ובקלות ולהתנהל סביב הריהוט ללא דוחק. גם את הכיסאות יש לבחור בקפידה, בעוד שחשוב לבחור בריהוט נוח ומכיל, שיהיה חזק אבל קל להזזה עבור ניקיון או הסבה סביב השולחן.

עיצוב

כעת יש לבצע התאמה של השולחן והכיסאות לעיצוב הבית. כיום ישנן פינות אוכל בסגנון מודרני, בסגנון כפרי, ישנם סגנונות שמזכירים אלמנטים של עיצוב פרובנס, או סגנון מלכותי ועתיק. חשוב לדעת כי בכול הנוגע לעיצוב אין חוקים ברורים, בעוד שבשנים האחרונות ישנו דגש על ביצוע התאמות הרמוניות, כמו למשל התאמה של כסאות צבעוניים ושונים במקצת אחת מן השני, עבור אל שולחן עץ עבה וכפרי. בעוד שסטים של מערכות ישיבה – יצאו מן האופנה.

איכות

לבסוף יש לשים את הדגש על איכות. בחרו ריהוט איכותי שמיוצר ע”י חנות רהיטים בצפון בצורה המדוקדקת ביותר, תוך קבלת אחריות ושירות תיקונים. את השולחנות לפינת האוכל אפשר להתאים על פי גודל ורוחב, כמו גם על פי היכולת לפתוח את השולחן, לשלב מגוון צבעים של כסאות תוך בחירת מוצרים שניתן לקבל עליהם מספר שנות אחריות ושירות תיקונים בעת הצורך.

 

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד