קניות באינטרנט

קונים באינטרנט: אלה הדברים שחשוב להתייחס אליהם

בשנים האחרונות הפכו הרכישות האינטרנטיות לפופולאריות במיוחד, וזאת בשל העובדה שהן טומנות בחובן יתרונות רבים. הרכישה מתבצעת מכל מקום באמצעות המחשב, היא מאפשרת לבצע השוואת מחירים מהירה ופשוטה, והמוצרים מגיעים עד לפתח הבית (או לתיבת הדואר), כך שחוויית הרכישה הופכת לאידיאית עבור רבים. אם גם אתם חובבי קניות באינטרנט, מוטב שתדעו שיש כמה וכמה דברים שחשוב להתייחס אליהם במהלך הרכישה. נשמע מסקרן? המשיכו לקרוא.

סיילים מרוכזים

כשמבצעים רכישות ברשת, טוב לדעת שיש ימים מרוכזים של סיילים, כמו יום הרווקים הסיני, בלאק פריידי וימים נבחרים נוספים במהלך השנה. בין אם תבחרו לרכוש באתרים ישראליים או שתעדיפו קניות דרך איביי – טוב תעשו אם תבררו על מבצעים עתידיים, כך תוכלו לחסוך לא מעט כסף.

המטבע שבו אתם נדרשים לשלם

ברכישות מאתרים בחו”ל, כדאי לשים לב למחיר המדויק ולמטבע שלפיו המחיר מחושב, שהרי ההבדל בין שער הדולר, לאירו או לפאונד הוא משמעותי, וחשוב להבין בדיוק כמה אתה עתידים לשלם על המוצר הרצוי.

ענייני אבטחה

בטרם הזנת פרטי האשראי שלכם באתר, וודאו שמדובר באתר מאובטח שמגן על הפרטים האישיים שלכם ועל פרטי האשראי. כמו כן, אם ניתן לשלם באמצעות פייפאל, זה בהחלט יהיה עדיף, כך שמוטב לקחת זאת בחשבון.

המפרט הטכני

מכירים את התמונות הללו שמתפרסמות ברשתות החברתיות, ובהן מופיע הפריט כפי שהוא מוצג באתר, ולצידו הפריט כפי שהוא הגיע במציאות? ובכן, כדי שזה לא יקרה לכם, עברו היטב על המפרט הטכני של הפריט, כולל גדלים וסוג החומר, כך תוכלו לוודא שהפריט שהזמנתם איכותי.

תשלום סופי ועלויות מכס

כשאתם מבצעים הזמנה של כמה פריטים מאתר אחד, ובייחוד אם זה אתר שאינו ישראלי, עליכם לבדוק מהו התשלום הסופי והאם הוא יהיה כרוך בעלויות מכס. אם כן, נסו לפצל את הרכישה לשתי רכישות שונות, כשמומלץ לסגור כל רכישה ביום אחר, ולו כדי שלא יאחדו אותן לאחת.

 

אין ספק שקניה באינטרנט היא פשוטה ואפילו יותר זולה מאשר רכישה בחנויות הפיזיות, לכן זה לא מפתיע שהיא כל כך פופולארית. בצעו רכישות מושכלות, בררו את עלויות השילוח ואל תשכחו לוודא שמדובר באתר מאובטח. תתחדשו!

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד