מגשי אירוח

מה זה מגשי אירוח והאם זה משתלם?

אם גם אתם מתכננים אירוע ומתלבטים האם להגיש לאורחים את האוכל בהגשה מרכזית (שולחן בופה ערוך) או בהגשה אישית (מנות מוכנות מראש שמוגשות לאורחים על ידי מלצרים), כדאי לשקול אפשרות של הגשת האוכל במגשי אירוח. 

מהם מגשי אירוח? 

מודל ההגשה הזה משלב בין הגשה אישית להגשה מרכזית. מה הכוונה? 

ניתן להזמין מגשי אירוח לפי מספר שולחנות באולם, שיהוו את ההרגשה המרכזית של האוכל בכל שולחן. עם זאת, האוכל במגשי אירוח מתחלק למנות אישיות וכל אחד מהאורחים יכול לבחור מתוך המגש (או המגשים) את המנות שהוא מעוניין בהם. לרוב, סוגי מגשי האירוח מתחלקים למגשים של מנות מלוחות (שמהוות את המנות העיקריות) ומגשים של מנות מתוקות (שמהוות את מנות הקינוח). בנוסף יש מגשים שונים של מנות סלטים וירקות אישיות. יש לציין כי מלבד היותם פתרון קולינרי נוח, מגשי האירוח גם מעוצבים באופן יפה ויצירתי במיוחד.

אילו מגשי אירוח ניתן להזמין? 

לרוב, מגשי האירוח כוללים אוכל חלבי או פרווה. מגשי אירוח שמכילים מנות עיקריות יופיעו לרוב תחת הכותרת “מלוחים”, והם יכולים לכלול כריכונים מסוגים שונים, טורטיות, פשטידות, קומבינציות של חטיפים ותוספות, לזניות אישיות, טאקוס, סושי, ממולאים ועוד.

בשירותי קייטרינג מובחרים ניתן למצוא גם מגשי אירוח של ירקות, סלטים ופירות, כגון: פלטת גבינות וירקות, פלטת ירקות מנות מגוונות של סלטים אישיים: תאילנדי, יווני, קיסר , סלט בריאות ועוד, מנות מוזלי אישיות, סלטי פירות ועוד.

לקינוח, ניתן להזמין מגשי אירוח של מנות מתוקות, כגון: אצבעות צ’ורוס, קינוחים בכוסות אישיות, חיתוכיות, עוגות אישיות: גבינה, בראוניז ועוד, מקרונים, חטיפי גבינות, פחזניות  ועוד. 

לסיכום 

מגשי אירוח מהווים פתרון קל, יעיל ומשתלם, וגם מותאם אישית – למגוון האורחים באירוע. שירותי קייטרינג איכותיים יכולים להציע לכם מגוון רחב, צבעוני ומפתיע של מגשים מסוגים שונים. האורחים באירוע ישמחו לבחור בין שלל המנות המוגשות לשולחנם (או לחילופין מוצבות בשולחנות הבופה). מומלץ להתייעץ לפני האירוע עם חברת קייטרינג שניתן להזמין בה מגשי אירוח. שיהיה במזל טוב!

אולי יעניין אותך גם כיבוד לחנוכה

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד