איך לנקות תנור

איך לנקות תנור בלי לפגוע בו

כל אחד ואחד, יודע כמה מרץ ועבודה מושקעים בניקוי התנור שברשותנו. לא לכל תנור יש את אופן הניקוי שיתאים בהכרח לשאר התנורים אך כן ובהחלן ניתן לומר שזהו הרגע הפחות נעים, בתפעול משק הבית שלנו

איך לנקות תנור בלי לפגוע בו 

ישנם כמה וכמה סוגי ניקיון שכמותם ניתן לנקות את התנור. שיטה אחת היא להעביר סמרטוט לח לכל אורכו ורוכבי מבחינה חיצונים ופנימית, דבר שבעיקר ינקה את חזות התנור וייתן אור וברק מסוים לחזותו ולמראהו.

הדרך הנוספת לניקוי התנור שלנו, היא לא רק לעשות ניקיון כזה הבא מבחוץ, אלא גם ניקיון הבא בתוך התנור. אפילו כזה המצריך פירוק של כמה חלקים ממנו כדי להגיע לשאריות האוכל והמאכלים השרופים הנמצאים בין חריציו של כל תנור בעולם גם תנורים קומפקטיים.

מהו בישול בתנור מיקרוגל ומהם היתרונות? 

בישול במיקרוגל פירושו, שמיקרונים שנספגים על ידי המזון גורמים למולקולות לרטוט במהירות של כ – 2,450 מיליון פעמים בשנייה. רטט זה יוצר “חום FRICTION” לאורך האוכל. (זה ממש כמו לשפשף את הידיים כדי להתחמם) על ידי שימוש ב” FRICTION HEAT “, תנורי מיקרוגל מבשלים אוכל במהירות.

היתרונות הם כדלקמן:

בישול מהיר:

הבישול על ידי מיקרוגל מהיר יותר מזה של שיטות בישול קונבנציונאליות אחרות כמו בישול בגז או במוצר חשמלי.

מזין יותר:

האוכל שבושל בתנור מיקרוגל מזין יותר מאשר בשיטות בישול קונבנציונאליות אחרות. מעבר לכך, החימום נעשה מהיר יותר במיקרוגל מאשר בטוסטר אובן למשל

מגניב:

חדר המטבח שלך לא יהיה חם בגלל בישול במיקרוגל. לא רק מכיוון שאיננו משתמשים באש פיזית אלא גם בגלל שיש לה השפעה מועטה מאוד על חימום כלי הבישול.

בטוח:

בישול במיקרוגל ללא אש בטוח יותר בפני עצמו. וכדי להבטיח שקט נפשי מוחלט, לתנורי מיקרוגל בין לאומיים, מותקנות מספר מערכות בטיחות.

ניקיון:

לא לוקח זמן לנקות את המיקרוגל, מכיוון שמפזרי המזון בתנור אינם קבועים. כל שעליכם לעשות הוא לנגב מדי פעם שפכים עם מטלית לחה. דבר זה ישמור על סביבה נקיה ונוחה לשימוש חוזר במיקרוגל.

לעוד מידע בקרו באתר של קרייזמן מוצרי חשמל

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד