רעיונות למתנות מפנקות

מתנה יקרה: רעיונות למתנות מפנקות

בלא מעט מקרים, נרצה לרכוש מתנה שהיא מעט יותר יקרה מסטנדרט, ולו כי מדובר באירוע חשוב, או ביום הולדת למישהו שיקר לנו במיוחד, כמו הורים, בני זוג וקרובי משפחה. היצע מהתנות בהחלט רחב ומגוון, ולכן ריכזנו בעבורכם כמה מתנות נהדרות ומפנקות במיוחד. שנתחיל?

טלפון סלולארי

בעידן הטכנולוגי של ימינו, מקובל להחליף טלפון סלולרי מידי כמה שנים, או לחלופין כשיוצא שדרוג חדש. אם תרצו לרכוש טלפון נייד לאהובים שלכם תוכלו למצוא שלל דגמים מצוינים ואיכותיים ואפילו במחירים די אטרקטיביים. iPhone 11 Pro הוא אופציה מעולה, ולו כי מדובר במכשיר מצוין שמאפשר מגוון רחב של אופציות. עם זאת, בבחירת המכשיר כדאי לוודא שמקבל המתנה חובב אייפון, ולו כי צרכני הטלפונים מתחלקים לשניים: אלה שאוהבים את האייפון ואלה שדווקא מעדיפים אנדרואיד.

יום פינוק בספא

אם תרצו להעניק למישהו אהוב יום שלם של פינוק והנאה, מוטב שתבחרו ביום פינוק בספא הכולל שימוש במתקני המקום ועיסוי של לפחות 45 דק. כיום, ניתן לרכוש כרטיסי כניסה למכוני ספא הממוקמים בבתי המלון, כך שאין צורך לנסוע רחוק, אלא רק לחפש בית מלון עם ספא באזור מגוריכם.

חופשה לסוף שבוע

רוצים לפנק את ההורים בחופשה? לקחת את בני הזוג לבילוי ייחודי למהלך סוף השבוע? ובכן, תחילה יש לוודא שמקבלי המתנה פנויים, ורק לאחר מכן תוכלו לסגור עבורם כרטיסים לחופשה מפנקת, בין אם מדובר בחופשה בארץ ובין אם זו חופשה בחו”ל. כך או כך, מדובר במתנה שכל אחד ישמח לקבל.

גיפט קארד למסעדות שף

ישנה אפשרות לרכוש גיפט קארד המיועד למסעדות שף בלבד, כך תוכלו להטעין את הסכום הרצוי, ולאפשר למקבל המתנה לסעוד באיזו מסעדת שף שרק ירצה. אם תרצו לפרגן, מוטב שתטענו סכום שיאפשר לו ליהנות בשתי מסעדות לפחות.

יש לא מעט מתנות נפלאות שתוכלו לרכוש לאנשים שאתם אוהבים, כשחשוב לקחת בחשבון את הצרכים וההעדפות שלהם, ולו כדי שהמתנה תהיה אידיאלית עבורם. ומה נותר? לבחור את המתנה, לארוז יפה ולהוסיף כרטיס ברכה מרגש. מזל טוב!

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד