מניעת אבנית

מניעת אבנית – מדוע זה הכרחי

כל מי שמשתמש בקומקום חשמלי או מוצרי חשמל אחרים שדורשים שימוש במים חמים, יודע, שעם הזמן עלול להיווצר במכשיר אבנית. מדובר בלכלוך אשר יכול להשפיע על התפקוד שלו והן על הטעם של החומר אשר מופק מן המכשיר.

אבנית היא למעשה שכבה מוצקה, אשר נוצרת כתוצאה משקיעה של יונים מומסים בתוך המים, מה שקורה בתהליך תהליך החימום כשאין פתרון כמו פילטר תמי 4. לא הרבה אנשים יודעים, איך למעשה האבנית נוצרת כתוצאה ממשקע בסלע גיר, אשר מומס על ידי הגשמים ובתהליך ארוך הוא מגיע גם אל מי השתייה. אז מה שקורה הוא, כשאנחנו מוזגים מים לקומקום חשמלי, נניח, אז הם אומנם מגיעים נקיים, אך תהליך החימום יוצר אבנית.

אותה אבנית היא בעייתית מכמה סיבות. ראשית, היא לא בריאה, אם אנחנו נשתה קפה או כל משקה חם אחר שיש בו אבנית, זה עלול לגרום לנו נזק בשיניים ובמערכות פנימיות בגוף, שנית, זה יוצר טעם לא אמיתי ומאוד לא טעים, שלישית, האבנית גורם ללכלוך ונזק למכשיר עצמו, עד כדי כך שבכמויות גדולות, היא עלולה למנוע ממנו לעבוד.

חשוב להדגיש, אנחנו יכולים לראות את האבנים, שכן מדובר על שכבה מוצקה נראית לעין, אפשר להבחין בה בקלות.

כיצד מונעים אבנית

לשמחתנו, יש שורה של תכשירים ואמצעים עבור מניעת אבנית, ניתן להסיר בעזרתם אבנית עקשנית במיוחד. הדבר הנכון לעשות הוא לנקות את הקומקום או כל מכשיר אחר אשר נעשה בו שימוש במים חמים, אחת לכמה זמן.

חשוב להקפיד ולשים לב, שהחומרים בהם אנחנו משתמשים לצורך ניקוי האבנית, עלולים להיות רעילים (בכמויות גדולות) ומכילים טעם לוואי. לכן חשוב, לשטוף את הקומקום מספר פעמים לפני שחוזרים להשתמש בו באופן סדיר, אחרי שמבצעים ניקוי אבנית.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד