בלונים

שילוב בלונים בחתונה

אם אתם מתחתנים בקרוב, סביר להניח שיצא לכם לא אחת לחשוב על הזמנת אטרקציות לחתונה. המטרה שלהם היא לא רק לשעשע את האורחים ולהנעים את זמנם תוך כדי קבלת הפנים או בזמן המסיבה, אלא גם להוסיף אווירה לאירוע והמון צבע לאלבום החתונה. במקרים רבים, זה מרגיש פחות שמח כאשר אין אטרקציות. אחת הדרכים הטובות ביותר לשיפור האווירה היא הזמנת אמן בלונים לחתונה. להלן כמה דברים שכדאי לכם לדעת אל האופן בו ניתן לשלב אותם.

שערי כניסה – בלונים מסמלים חגיגיות אבל באופן שאינו יבש ורשמי. ניתן ליצור שערי כניסה בעזרתם לאולם, לשביל כניסה לחופה ולעוד מקורות רבים. זה מוסיף, כאמור המון צבע לאזור והופך את החתונה לשמחה יותר.

בלונים מתפוצצים בזמן ריקוד הסלואו –  הריקוד של הזוג הוא אחד הרגעים הכי מרגשים בזמן החתונה וכדי שהוא לא יראה יבש וריקני, כדאי לשלב מכונת עשן אבל גם בלונים מתפוצצים ברגע השיא של השיר שבחרתם לרקוד לצליליו. זה יצטלם נהדר.

כובעי בלונים – לקראת סוף המסיבה, נהוג בדרך לחלק לאורחים גימיקים ואביזרים שונים כדי להגביר את השעשוע והשמחה. בלונים לחתונה הם דרך נהדרת לעשות זאת. למעשה מדובר בכובעי בלונים שאפשר לשים על הראש. כמו כן, זה נשאר לאורחים גם כמה ימים לאחר החתונה בתור מתנה שהם יכולים לתת לילדים שלהם שנשארו בבית.

קישוטי שולחנות –  מתאים יותר לבר מצוות ובריתות אבל גם בחתונות אשפר למצוא להם שימוש נהדר. אפשר להכין בלון עם מספר לכל שולחן. כך יהיה לאורחים שלהם הרבה יותר קל למצוא את השולחן שלהם במיוחד עם מדובר בחתונה גדולה שהוזמנו אליה מעל ל 500 אורחים. קחו זאת בחשבון.

הפעלת ילדים –  ישנם חתונות בהם האורחים מוזמנים ביחד עם הילדים שלהם ולכן יכול להיות שיהיה לכם מאוד משעמם, במהלך האירוע. אם הזמנתם אמן בלונים לחתונה, כדאי שהוא יעסיק את הילדים עם סדנת בלונים קצרה בזמן קבלת הפנים או במסיבה עצמה. הילדים יהינו ולא יפריעו ולכם יהיה ראש שקט. אומנם זה נהוג יותר בבריתות אבל אפשר לראות זאת מידי פעם גם בחתונות. קחו זאת בחשבון –  האורחים שלכם יודו לכם על כך.

כדאי לקרוא גם על התהליך של הפקת חתונה בטבע

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד