ריהוט כפרי

רהיטים מעוצבים – מה מאפיין רהיטים מעוצבים?

מי שמחפש אחר ריהוט מעוצב, ייתקל בלא מעט אתרי אינטרנט של חברות עיצוב, חנויות ריהוט ובאתרים של נגרים מומחים, בזמן שבאתרים אלה ישנן אינספור תמונות של ריהוט שנחשב מעוצב ואיכותי. עם זאת חשוב לדעת כי לא כול רהיט באמת עוצב באופן ייחודי ואיכותי, בזמן שפריטים שנמכרים בכמויות גדולות – לא נחשבים פריטי איכות או פריטים מיוחדים וניתן לראות אותם כמעט בכל דירת סטודנטים ארעית.

אבל מה כן מאפיין ריהוט מיוחד?

ריהוט מיוחד הוא כזה שלא רואים בכול מקום. למעשה, לא מדובר בריהוט של רשתות גדולות שמייצרות בכמויות של אלפים(!) את אותו השולחן, את השידה, או המיטה או הארון תוך שהן גם משווקות אותו באלפים בארץ ובעולם.

רהיטים מעוצבים ומיוחדים הם כאלה שלא נראים בכול מקום, הם אותם פריטי איכות עשויי חומרים טבעיים, הם השולחן הגדול עשוי עץ איפאה טבעי במראה כפרי. הם אותם שרפרפי גינה עשויי ענפי עץ אפורים שחוברו יחד לשרפרף מקסים עליו כרית בד קנבס. ריהוט כפרי כזה יהיה טבעי, מסיבי ומאופיין ביחידות בודדות שנמכרות ללקוחות אחדים, בעוד ששימוש בעץ טבעי, גולמי שלא עבר יותר מידי עירוב של חומרים ועיבוד – יהיה מקסים וישדר עדכניות, אך גם תחושה חמימה ונעימה במרחב.

חומרים טובים, יצירתיות ויעילות

חשוב לדעת כי רהיטים מיוחדים הם לאו דווקא אלה שהצבעים שלהם חזקים, או כאלה שמשלבים כמה שיותר פרזולים, ואלמנטים נוצצים. פריטים ייחודיים מטרתם לשדר יוקרה אבל גם טבעיות, בזמן שחפצים עשויי חומרים בריאים של עץ מלא נראים רעננים וכאלה שלא עובדו שעות רבות או עורבבו בהם דבקים. פריט איכותי ומעוצב, מלבד היותו יפה למראה ומקורי בדרך עיצובי, גם חייב להיות פרקטי, מכיל, שמושי וכזה שמתכתב בצורה נכונה עם סגנון העיצוב שמאפיין את המרחב.

שימוש ביצירתיות בתוספת יעילות וחומרים טבעיים יכולים לאפיין כול פריט, החל מספה מיוחדת עד שידה יפה, ספסל, פינת אוכל, שרפרפים, ארוניות ואפילו מנורות וכלי מיטה. בכך רבים מחפשים אחר חברת רהיטים בה ישנם פריטי איכות שלא ניתן למצוא בכול מקום. תוצאות של בחירה תוך ייעוץ ועיצוב נכון – יספקו מרחבים נעימים ומזמינים גם עבור מגורים וגם עבור עבודה ויצירה.

 

 

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד