שיקום נזקים

כך תשמרו על הבית מפני שריפה

המאמר באדיבות https://stuffstore.co.il

שריפה היא אירוע מצמרר לכל המשפחה, אש היא אומנם מועילה וטובה אך במקרים מסוימים היא יכולה לגרום להרס בנפש ולהריסת כלל הציוד של הבית, בכדי להשתקם משריפה צריך כסף רב, וכן עזרה נפשית. רבים אינם יודעים ששריפה יכולה לפרוץ בכל זמן, ולעיתים השריפה פורצת ללא אשמת האדם, ולעיתים בוודאי שהאדם יכול למנוע את השריפה. אמנם לאמצעי התקשורת מגיעים אך ורק מקרים שהסתיימו באובדן נפש, אך ניתן לומר כי מכבי האש מקבלים קריאות רבות לטיפול בשריפות, שבנס הן מסתיימות בנזק לרכוש ולא באובדן נפש. חשוב שתדעו שאתם יכולים למנוע שריפה בבית שלכם, על ידי שמירה והקפדה של מספר כללים ברורים. 

מהן הסיבות להיווצרות שריפות?

כדי שנוכל להבין, כיצד להגן על הבית שלנו מפני שריפה? עלינו להבין את הסיבות הגורמות לשריפה, אחת הסיבות העיקריות לשריפה היא הצתות רובן המכריע של הצתות על פי מכבי האש מגיעות  מרשלנות, וכן הסיבה השנייה לאירועי הדליקה כשל חשמלי. 

אז כך תשמרו על הבית בפני שריפה 

להימנע מאלתורים במערכת החשמל והגז– אין בשום פנים ואופן לבצע התקנת גז וחשמל באופן עצמאי, ובוודאי לא באלתורים שעלולים לסכן את היושבים בבית. יש להיעזר לשם כך בבעלי מקצוע מוסמכים, כמו כן חשוב מאוד לוודא, שכאשר אתם מזמינים בעל מקצוע, יש לו רישיון בתוקף, וכן ניתן לבקש מבעל המקצוע להראות  את הרישיון לפני ביצוע העבודה.

רכישה מוצרי חשמל תקינים– ישנה חשיבות רבה במניעת שריפות למוצרים שאנו רוכשים, וכך חשוב מאוד לרכוש ריהוט עם תו תקן ומוצרי חשמל עם תו תקן. החשיבות לכך היא גדולה משום שרהיטים עם תו תקן יש בהם  מעכבי חומרי בעירה.

חיבור תקין לחשמל– לא להשתמש במפצלי חשמל וכבלים מעריכים כפתרון לכל הזמן, משום שהמפצל עלול להימשך כלפי מטה בגלל משקל השקעים, ולגרום לכשל חשמלי.

שקעי חשמל בטוחים– בבתים עם ילדים חשוב מאד לסתום את שקעי החשמל בפלסטיק, כי ילדים נוהגים להכניס חפצים קטנים לשקע החשמל או האצבעות שלהם ומעשה זה מסוכן  

אולי יעניין אותך גם שיקום מבנים לאחר שריפה

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד