toner-906142_640

ויטמין E לעור: במה הוא תורם בעצם?

החל מהמאה העשרים ואחת החלו מרבית האנשים להבין עד כמה ויטמינים שמגיעים מפירות וירקות ומשאר מזונות: יכולים להטיב עם הגוף כמו גם עם מראה הפנים והעור. ויטמינים כמו D למשל, יספקו את מראה עור זוהר זאת משום שהוויטמין שחשוב לצרוך בקיץ מקרני השמש מספק את אותן סגולות רפואיות של האור. ויטמין B יעזור לשקם את השיער ואת הציפורניים, זאת משום שהוא מכיל ברזל ואבץ, כמו גם שוויטמין C ימנע צינון והתקררות. אבל מה צריך לדעת על ויטמין E בנוגע לעור הגוף והפנים? האם הוא משקם את העור? ומה יש בו שהופך אותו לנחוץ כל כך? כל התשובות בהמשך. 

מי שרוצה לשמור על עור גמיש, יפה בהיר וזוהר – יכול להניח לקרמים ותכשירים מלאי חומרים כימיים שאינם טבעיים ולהתחיל לצרוך מוצרי קוסמטיקה טבעיים שנחשבים מעולים לבריאות העור ומכילים ויטמינים מן הטבע. אחד המוצרים שכדאי להכיר הוא קרם או מסכה המכילה ויטמין E בהם ישנן סגולות רפואיות מעולות לשימור וטיפוח העור. 

למידע על ניקוי טבעי לפנים לחצו כאן!

אבל מה המאפיינים של ויטמין E?

לפני שנמנה את המאפיינים, חשוב לציין כי ויטמין זה ידוע גם בשם טוקופרול והוא אנזים שנוגד חמצון בעוצמה גבוהה – מה שעוזר להגן על עור הפנים והגוף מפני רדיקלים חופשיים. שימוש בקרמים ומוצרים המכילים את האנזים, יטפל בקרומי התאים ויספק הגנה מפני כולסטרול לא בריא, תוך אספקת הגנה על העור מפני רדיקלים חופשיים. 

יש כמה תכונות של ויטמין E אשר הופכות אותו למושלם להגנה על העור:

  • בוויטמין יש כמות גדולה של נוגדי חמצון. לכן הוא משמר את העור ואת הגמישות שלו.
  • צריכת הויטמין בעיקר במאכלים כמו דגים, דוחן, קיווי, שמן שומשום, ואגוזי מלך: תגן על העור ותגן על תאים בגוף. 
  • הגנה זאת תצמצם את הסיכון לחלות במחלות לב. 
  • ויטמין E מספק הגנה על רקמות חיבור. לכן הוא מעולה כאשר משתמשים בחומרי טיפוח טבעיים שיש בהם את הויטמין. 

לסיכום, שימוש בתרכובות המכילות את הויטמין החשוב הזה, יספקו חומרי טיפוח טבעיים להגנה על העור. לכן יש לבחור רק מוצרי טיפוח טבעיים שיש בהם ויטמינים ואינם מכילים חומרים משמרים או חומרים כימיים. 

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד