טיסה לחו

טסים לטיול? אלה הדברים שאתם צריכים להישמר מהם

טיול לחו”ל אמור להיות חוויה מהנה, מיוחדת במינה, חוויה שיוצרת הרבה מאוד זיכרונות נעימים. אך אם מהר מאוד הוא יכול להסתבך ולפחות לחוויה פחות נעימה. לכן אנחנו צריכים להישמר מפני סיטואציות שונות.

דע כיצד להתנהג בחו”ל

השם נעמה ישכרר לא היה אמור להיות מוכר לאיש מלבד לבני משפחתה, אך לצערה הוא הפך לשם מוכר בארץ ובעולם בגלל המקרה שלה שזכה לפרסום תקשורתי נרחב. צעירה ישראלית שטסה שחוזרת מהודו אל ישראל, דרך מוסקבה, מוצאת את עצמה בבית כלא רוסי בגלל 9.5 גרם חשיש שנמצא בתיק שלה.

כל זה יכול היה להימנע, סביר להניח, וייתכן שלא הייתה אפשרות אחרת. מה שברור הוא, אם אנחנו רוצים להימנע ממצב דומה, הרי שעלינו לדעת כיצד להתנהג, כיצד לנהוג בחו”ל בסיטואציות שונות. שכן יש לא מצב מצבים שעלולים להוביל אותנו להתנגש עם החוק המקומי כך או אחרת או לכל היותר, למצוא את עצמנו בתסבוכת לא נעימה מול גורמים מקומיים שונים.

צריך לומר, לא בכל פעם שישראלים או תיירים מהעולם מוצאים את עצמם בתסבוכת כזו, זה נעשה בכוונה. ברוב המקרים זה נעשה מחוסר ידיעה, חוסר הבנה, הבדלי תרבות. אך בכל זאת, חוסר הידיעה לא פוטרת אותנו מעונש.

ממה אנחנו צריכים להישמר כשאנחנו בחו”ל

סמים

אומנם יש מדינות בהן זה חוקי לעשן סמים קלים, אך עלינו לוודא שאכן אנחנו נמצאים במדינה בה זה חוקי וכן, אנחנו צריכים לוודא שאנחנו לא נושאים איתנו סמים בתיק לפני שאנחנו עולים למטוס. זה אסור וזה מסוכן.

דרכונים

אנחנו חייבים לוודא שהדרכונים בתוקף, שיש לנו ויזה תקפה, את כל האישורים הנדרשים בשביל להיכנס ולצאת מהמדינה כחוק.

צניעות

יש מדינות שמחייבות שמירה על צניעות במקומות קדושים ובכלל. אנחנו מכירים את זה ממקומות קדושים אצלנו, כך זה גם במדינות אחרות. אנחנו צריכים לשמור על כך.

משטרה מקומית

בישראל, יכול להיות ששיחה עם שוטר יכולה להיגמר בטוב גם אם אנחנו מעלים קצת טונים, בחו”ל, מוטב לא לנסות ומוטב לא להסתבך עם המשטרה המקומית.

הישמרו במהלך הטיול, ואל תשכחו כמובן גם ליהנות. טיסה נעימה!

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד