קלנועית מתקפלת

קלנועית מתקפלת

קלנועית מתקפלת הינה כלי רכב חשמלי שמאפשר ניידות בסביבה הקרובה.

את הקלנועית נפגוש בעיקר במושבים, קיבוצים וכפרים, בהם אין כבישים סואנים, והשבילים הינם מרווחים ומזמינים שימוש בכלי רכב זעירים.

אט אט מתחילים לראות גם במרכזי הערים הגדולות אנשים שמתניידים באמצעות קלנועית מתקפלת של חברת קלנועיות תל יוסף.

זאת בגלל הנוחות שלה, הקלילות, המראה האלגנטי והצעיר, הממדים שלה, שאינם תופסים נפח גדול, וכן בגלל האפשרות הפשוטה כל כך לקפל אותה בעת הצורך, ולהניח בתא המטען של הרכב או בכל מקום אחסון אחר שיהיה.

היכן ניתן לנוע באמצעות קלנועית מתקפלת?

עם קלנועית מתקפלת ניתן לטייל בסביבה הקרובה, בעיר, בכפר, בקיבוץ או במושב.

עם קלנועית מתקפלת ניתן אף להיכנס למבני ציבור, כמו קניונים, מרפאות ובתי חולים, סופרמרקטים ואפילו – תתפלא לשמוע: ניתן להיכנס עם הקלנועית המתקפלת לשדה התעופה, ולהגיע אתה עד למטוס, מפני שקלנועית מתקפלת הינה בעלת אישור הטסה בינלאומי, שמתיר לטוס עמה בכל מקום בעולם.

לקלנועית המתקפלת יתרונות רבים:

השלדה שלה עשויה אלומיניום חזק ובטיחותי, היא פועלת באמצעות סוללת ליתיום באיכות גבווה, משקלה קליל: הוא יכול להסתכם ב-26 ק”ג כולל הסוללה!

הקלנועית מכילה פטנט ייחודי שמאפשר לקפל ולפתוח אותה בקלות ובפשטות, כך שכאשר היא בשימוש – היא עושה את תפקידה במסירות ובנאמנות, ובסיטואציות בהן אין בה צורך – היא נעלמת בתא המטען של הרכב או בכל מקום אחסון אחר.

ישנן אף קלנועית יד 2 או חדשות  שמתקפלות באמצעות שלט אלקטרוני.

זה אולי נשמע רעיון מגניב, אבל במציאות הוא פחות מוצלח.

השלט הינו רכיב אלקטרוני קטן ורגיש שנוטה להעלם ולהתקלקל בקלות, כך שהתפקוד של הקלנועית המתקפלת עשוי להיפגע במידה והקלנועית נעלמה או התקלקלה – אתם יכולים להישאר חסרי אונים מול קלנועית מקופלת שאין כל דרך לפתוח אותה עד לאיתור השלט / תיקונו / רכישת סוללות חדשות במקום אלו שסיימו את  תפקידן.

לכן כאשר אתם עומדים בפני רכישה של קלנועית מתקפלת חשוב שתוודאו כי הספק ממנו אתם רוכשים אותה הינו אמין, מנוסה ובעל קבלות של שירות מעולה ומקצוענות בהתאמת קלנועית מתקפלת בהתאם לאופי שלכם, לצרכים שלכם, וכמובן – איך לא, לתקציב שלכם.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד