ספות כושר

למה תורם קריאטין כשמדובר על תוספי מזון?

קריאטין היא תרכובת אורגנית שנוצרת אצל כל אדם באופן טבעי, ומטרתה היא לספק אנרגיה לשרירים בגוף. התרכובת עוזרת להגדיל את סיבולת השרירים לעבוד במאמץ גדול לזמן קצר, כמו בזמן אימון כוח המתבצע על ידי מתאמנים שמבצעים הרמת משקולות השוקלות יותר ממשקל גופם על ספות כושר.

קריאטין כתוסף תזונה

כאשר צורכים את הקריאטין כתוסף תזונה המגיעה כאבקה, הגוף מסוגל לספוג את התרכובת בצורה מהירה ויעילה יותר – במיוחד אם הקריאטין משולב עם פחמימות. כיוון שהשילוב של קריאטין ופחמימות הינו השילוב האידיאלי עבור מתאמנים שעובדים על הגדלת מסת שריר, תוספי תזונה המכילים קריאטין הינם התוספים הנמכרים ביותר.

תוספי התזונה הנמכרים בחנויות השונות מציעות אבקות המכילות קריאטין בשילוב פחמימות, כך שצריכת תוסף תזנה זה יעניק למתאמן את התוצאות הטובות והמהירות ביותר לצורך הגדלת מסת השריר. כיוון שהקריאטין מספק אנרגיה גבוהה יותר, המתאמן יכול לבצע אימונים זמן ממושך יותר תוך שיפור הכושר הגופני שלו.

מכיוון שתרכובת הקריאטין סופחת את המים הנמצאים בתאי הגוף, חשוב לשתות מים במידה מספקת בזמן צריכת תוספי תזונה המכילים תרכובת זו כדי למנוע תופעות כמו כיווץ שרירים.

סוגים נוספים של תוספי תזונה למתאמנים

נוסף על אבקות קריאטין המספקות אנרגיה והגדלת מסת שריר למתאמנים, ישנם תוספי מזון נוספים המאפשרים למתאמנים להגיע ליכולות וביצועים טובים יותר במהלך האימון וגם לאחר. אבקות חלבון הן בין תוספי המזון הפופולריים והנמכרים ביותר, כיוון שהרכב האבקה מכיל חלבון בריכוז גבוה – כך שצריכתה מספקת בניית שריר באופן מהיר גם בזמן מנוחה.

אבקות החלבון האיכותיות מכילות בדרך כלל מי גבינה וחלבון ביצה טבעיים, כך שספיגת חומצות האמינו המצויות בחלבון אל תוך השריר הינה מהירה יותר לעומת צריכה של חלבון המגיע ממזונות שונים כמו גבינות, טונה, ביצים ועוד.

לסיכום, כדי להעצים את תוצאות האימון בצורה המהירה והטובה ביותר, מומלץ למתאמנים להוסיף לתפריט התזונתי שלהם תוספי תזונה איכותיים המכילים תרכובת קריאטין שתספק אנרגיה גבוהה יותר לגוף, וכך תאפשר הגדלת מסר שריר טובה יותר.

קראו על: משקולת יד משושה

קמגרה KAMAGRA הפתרון לאין אונות

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד