מאגר תמונות בחינם

בנק תמונות – איך זה עובד?

תמונות משמשות אותנו כמעט לכל דבר באינטרנט: לעריכת סרטונים, כתמונות נושא לפוסטים, כתמונות לשילוב בתוך פוסטים, כחומר גלם ליצירת לוגואים ועיצובים נוספים, לשיתוף ברשתות החברתיות ועוד. תמונה שווה אלף מילים המשפט החכם אומר ואנו מסכימים עם כל מילה. מכיוון שבעלי עסקים לא יתחילו לצלם עכשיו אינספור תמונות כדי שיוכלו להשתמש בהם וגם לא כל הזמן התמונות יתאימו למה שבאמת צריך – אז משתמשים במאגר תמונות בחינם.

מהו מאגר תמונות?

מאגרי תמונות הנם אתרי אינטרנט שבדרך כלל מונים בין מאות אלפי למיליוני תמונות (המאגרים הגדולים כוללים אפילו עשרות מיליוני תמונות) אשר מוצעים לשימוש בתנאים כאלה ואחרים. ישנם מאגרים חינמיים אולם לשימוש בתמונות חינמיות יש הגבלות רבות ולכן בתי עסק מעדיפים לשלם לאתרים כדי להשתמש בתמונות שלהם. שימוש בתמונות מבנק תמונות, שרכשתם את זכויות השימוש בהם כמובן, הנו פתרון נהדר לעסק שלכם ויכול לשדרג משמעותית את התכנים שאתם משתפים עם הגולשים שלכם.

כיצד רוכשים שימוש בתמונות ממאגר תמונות?

רכישה של תמונות ממאגרי תמונות יכולה להיעשות בכמה דרכים. ישנם אתרים המציעים לכם תמונות בשימוש חופשי ממאגר התמונות באתר בתמורה לדמי מנוי חודשיים כמובן. בעלי המאגר שוקדים מדי חודש על הוספת כמות גדולה של תמונות חדשות ועיצובים שונים לשימוש עבור גולשי החברה. אפשרות נוספת היא לרכוש מנוי המאפשר לכם להוריד עד כמות מסוימת של תמונות בחודש. לדוגמה תשלום של X דולר לחודש ובתמורה אתם יכולים להוריד עד 250 תמונות לחודש. בדרך כלל עושים שימוש בחבילה הזו דווקא באופן חד פעמי כאשר רוצים להוריד במכה כמות גדולה של תמונות ולרכז אותן בתיקייה במחשב ומיד לאחר היום שהקצתם להורדת התמונות אתם מבטלים את המנוי כדי שלא יחדשו לכם אותו בחודש שלאחר מכן. האפשרות השלישית היא רכישת בנק תמונות.

כיצד עובד בנק תמונות?

רכישה של בנק תמונות היא בעצם תשלום מסוים לרכישת X תמונות בהתאם לכמות התמונות בבנק התמונות שרכשתם, שאתם יכולים להוריד אותם ללא הגבלת זמן בדרך כלל. כלומר שאם רכשתם לדוגמה בנק תמונות של 100 תמונות וכעת אתם צריכים רק 20 תמונות, הרי שתוכלו להוריד עוד 80 תמונות או חלק מהם מתי שתרצו דרך המשתמש שלכם.

 

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד