קיטרינג חלבי

קיטרינג חלבי – האם אנשים אוהבים את זה?

בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים הופכים צמחוניים ומודעים לסבל של בעלי החיים בתעשיית הבשר. מלבד זאת, טרנד הטבעונות תופס תאוצה – הן בשל סיבות הומאניות עד לסיבות בריאותיות. בכך רבים מוותרים על מנות הבשר ומחפשים אחר תחליפים שונים מעולם החלב עבור צמחוניים, ואחר תחליפים מעולם הצומח: עבור טבעוניים.

אם אתם רוצים לארגן אירוע שיש בו קייטרינג או שף פרטי – חשוב שתדעו כי עבור רבים, הזמנת קייטרינג חלבי תהיה פתרון מושלם, בעוד שיש לא מעט מנות חלביות מעולות ששפים יודעים להכין. מלבד זאת, החסכון העצום בכסף בהזמנת מנות חלביות ולא בשריות- יקנו לכם יותר אופציות בארגון אירוע ויספקו חסכון במשאבים.

אבל מה מציע קייטרינג חלבי?

מי שיזמין שירות הסעדה לביתו וישים דגש על מנות שאינן בשריות, יוכל להכיר מקרוב את העולם המופלא של מנות שאינן מערבות בשר! תפריט חלבי לאירועים יכול לכלול שיפודי גבינת מוצרלה, קרקרים פריכים ביתיים בעבודת יד, לחמים טריים ופוקצ’ות חמות מהטבון, ממרחים מעולים, מגשי אנטי פסטי, קישים במגוון טעמים, פילה סלמון או טרטר לברק (עבור אוכלי הדגים), פסטות ברטבים שונים, תפוחי אדמה אפויים, סלטים עם עדשים שמספקים את כל החיזוקים שבשר מספק, וקינוחים חלביים מענגים!

ומה לגבי מי שאוהב לאכול בשר?

זה נכון, במדינת ישראל ובכלל בעולם יש לא מעט אנשים חובבי בשר שלא יכולים לוותר על סטייק טוב בארוחת צוהריים או ערב. ובכול זאת, כאשר מזמינים חברת הסעדה איכותית עבור אירוע, או כשבוחרים שף פרטי עד הבית לבישול ארוחה חלבית – אפשר להנות מדגים טובים עבור צמחוניים אוכלי דגים (כן יש דבר כזה), כמו גם מקישים נפלאים, תבשילי עדשים שמכילים חלבון חשוב כמו בבשר ושאר מטעמים מעולים! הקרניבורים שביננו יאהבו כל מנה ששף פרטי טוב יספק, ואף ילמדו כי אפשר להנות מאוכל טוב גם אם אינו כולל בשר או מוצרים מן החי!

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד