טיפול בתולעי עץ

תולעים ברהיטי עץ – אילו נזקים הם עלולים לגרום?

רהיטי עץ הם חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו, גם בבית, גם במשרד ובעצם בכל מקום אנחנו עושים שימוש ברהיטים עשויים עץ. אלו ארונות, ספריות, מיטות, שולחנות והיד עוד נטויה. רהיטי העץ נחשבים לבעלי עמידות גבוהה והם עונים על מספר רב של ערכים. כך שהם אכן משמשים את האנושות רבות וממלאים תפקידים חשובים ביותר. אם כי רהיטי עץ נמצאים בסכנה באשר להופעת תולעים ברהיטי עץ. וזה אומר שעלינו להיות ערניים באשר לשלום הרהיטים שלנו, על מנת למנוע מצבים של מגפת תולעים בפוגעים ברהיטים שלנו.

התולעים והנזקים שלהם

תולעי עץ אלו תולעים שנוטים לבחור להם מעון ברהיטים עשויים עץ. את העץ הם אוכלים ולועסים, ואט אט הרהיט מתפורר וניזוק משמעותית. אמנם מדובר על נזק איטי והדרגתי, אך היות ומדובר לרוב על מספר רב של תולעים שפוגעים ברהיט בבת אחת, התוצאות עלולות להיות חמורות ביותר. שכן אם מספר עצום של תולעים פוגעים ברהיט אחד, הוא מאבד בהדרגה את החומר ממנו הוא עשוי, והוא מתפורר ומתפרק.

חשיבות זיהוי המפגע

היות והנזק מתרחש ומחמיר במהלך הזמן חשוב מאוד לזהות את המפגע בשלב מוקדם ככל האפשר. הווי אומר שעל כל אחד מאתנו להיות ערני באשר למתרחש ברהיטי העץ שלו. ולדעת כי תולעים ברהיט עלולים להיות מפגע אמתי. כך שאם אנחנו מגלים תולעת או שתיים, עלינו לדעת כי יש לבצע בדיקה יסודית ולגלות האם מדובר על תולעי עץ שפגעו ברהיטים שלנו, או שאולי אלו רק מספר תולעים שרק הגיעו הנה. בכל מקרה יהיה עלינו לטפל בהם כראוי, וזאת כדי למנוע התפשטות ונזקים חמורים שאי אפשר לתקן אותם לאחר הנזק.

חברה להדברת רהיטי עץ

היות ותולעי עץ מביאים עימם נזקים חמורים חשוב מאוד לפנות אל חברה מקצועית שמציעה מענה הולם בתחום טיפול בתולעי עץ. חברה אשר מכירה היטב את ההתנהגות של תולעי העץ , ויש לה היכרות מעמיקה עם אפשרויות ההדברה המתאימות ביותר. המטרה היא להעלים ככל האפשר את התולעים ולהותיר את הרהיטים על כנם.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד