מחסן גינה זול

מחסן גינה זול – כל הטיפים לאיתורו בלי להתפשר על האיכות

מחסן גינה הוא אחד ההתקנים החשובים בגינה שלכם. הוא משמש לאחסון דשנים, דגנים, חומרים חקלאיים ואם הוא גדול מספיק, ביכולתו לאכלס גם את האופניים ומכסחת הדשא שלכם. בחירה בחנות שאינה ייעודית למחסני גינה היא לא דרך טובה להסדרת מחסן גינה זול. ראשית כל, היא לא מבטיחה לכם בטיחות. בחנות מחסני גינה ישנו תקן אחיד לכל המחסנים להתקנת נצרת אורך באחת הדלתות כך שתשמש כמשקוף. בדרך זו, הדלתות של המחסן נשארות שלמות ושמורות גם אחרי סופות רוח עזות, וזאת בשונה ממנעול-צילינדר רגיל, שדרכו הן יכולות לעקם את הדלת. שנית, רק בחנות מקצועית עבור מחסני גינה תוכלו להבטיח רכיבי איכות שלא מצריכים תחזוקה שוטפת ותוכלו ליהנות מהמחסן לשנים טובות ורבות. כיצד, אם כן, ניתן להוזיל את קנייתו של מחסן הגינה שלכם?

רכישת מחסן גינה מעודפים

פנייה למחלקת העודפים של חנות מחסני גינה תסלול לכם את הדרך כמעט בוודאות אל מחסן גינה זול. במחלקות עודפים הכוונה היא להוציא דגם ספציפי של מחסן גינה ממכירה שגרתית, לא בשל איכותו אלא משום שהוא מוחלף בדגם סריאלי אחר. רכישת קודמו תניב לכם את אותן איכויות בדיוק, במחיר מוזל.

רכישת מחסן גינה בינוני קטן

אם מחסני גינה מהווים הוצאה יקרה עבורכם, ייתכן והקטנת הגודל שאתם מתכננים לקנות תביא להוזלת מחיר משמעותית. אופניים ניתן לכסות עם ברזנט לחורף, ומכסחות דשא ניתן לשים בקופסאות עץ ייעודיות להסתרה מהגשם. אם המחסן משמש לציוד ומלאי חקלאי בלבד, הרי שנדרשת יחידה הרבה יותר קטנה מזו המיועדת לאחסון אופניים ומכסחת דשא, מה שיבטיח גם מוצר איכותי וגם במחיר נגיש.

צמצום פונקציות המחסן למינימום

דרך נוספת להסדיר מחסן גינה זול היא לצמצם את הפונקציות ולהתמקד בייעוד: באחסון. אם הקירות איכותיים והגג עמיד מגשם (לעומת דגם אחר שלא ניחן בתכונות הללו) מוטב לבחור בדגם הראשון גם אם הוא יקר יותר וגם אם הוא לא מכיל פונקציות אטרקטיביות כמו חלון וזגוגית פתיחה (יש גם מחסנים עם חלון מדומה לאור בלבד). פתח אוויר צדי רגיל מספק את האוויר כשאתם בפנים. חלון במחסן מיועד למקרים נדירים בהם הוא ממוקם מעל נוף גבוה וישנו רצון של הקונה לא לוותר על הפנורמה. לרוב, הוא מהווה הוצאה יקרה ביחס לאותו דגם בלעדיו.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד