מערכת חימום תת רצפתי

מערכת חימום תת רצפתי

חימום הבית הוא עניין חשוב בחורף. יש חורפים שממש אי אפשר לעבור בלי איזה שהוא חימום איכותי, בעיקר באזורים קרים במיוחד אבל לא רק. אם יש ילדים קטנים בבית זה עוד יותר משמעותי, כי הם צריכים לשמור על טמפרטורת גוף מינימלית וכמובן גם להרגיש טוב בבית. מערכת חימום תת רצפתי בבית צריכה להיות גם כזו שלא “תשתה” לכם את הכסף בחשבון הבנק. אתם רוצים שחשבון החשמל יהיה סביר ואתם צריכים מערכת חסכונית בשביל זה. אז איזה חימום עדיף לכם? התשובה היא – מערכת הסקה הלא היא מערכת חימום תת רצפתי בשבילכם. מערכת איכותית, נוחה ונעימה.

רדיאטור גדול על כל שטח הבית

אין כמו חימום נעים בחורף הקר. הבעיה היא שבתוך הבית אנחנו ניידים, אנחנו נעים ממקום למקום וצריכים שהחימום יישאר אחיד מה של באמת קורה בכל אמצעי חימום אחר. יש טמפרטורה שקרובה למקור החימום ויש טמפרטורה רחוקה ממנו, ואם נרצה לקום מהטלוויזיה לשירותים יכול להיות שזה יהיה לנו קר ולא נעים. מערכת הסקה מומלצת בעיקר בגלל שהיא מפזרת את החום באופן שווה בכל הבית. תארו לעצמכם שיש רדיאטור בכל מקום בבית שמחמם בצורה נעימה. יש יותר כיף מזה?

בטיחות בשימוש מערכת חימום תת רצפתי

אמצעי חימום כמו תנורים בין אם הם מופעלים בחשמל או בגז עלולים להיות גם מסוכנים, בעיקר אם יש בבית ילדים. אתם רוצים להרחיק את הסכנה מהילדים שלכם כמה שיותר ולא רוצים שתהיה להם גישה להפעלה של מערכת החימום, והדרך הטובה ביותר לעשות את זה היא עם מערכת הסקה בבית. לילדים לא תהיה אפשרות להדליק או לכבות את המערכת והם לא יהיו חשופים לשום סיכון.

שמירת יופיו של החלל – חימום תת רצפתי נסתר

אמצעי חימום אחרים כמו תנורים או מזגנים, תופסים מקום בחלל. אי אפשר להסתיר אותם ולפעמים הם ממש מכערים אותו. יש אנשים שזה מפריע להם בעיקר אלו שאסתטיקה חשובה להם. אם גם אתם מאלו שאדריכלות ויופי משמעותיים בשבילכם ואתם רוצים לשמור את החלל נקי מאמצעי חימום כדי שלא יפריע לעיצוב הכללי שלו, אין כמו מערכת חימום תת רצפתי בשביל זה.

חם ברגליים, חם בכל הגוף.

יש מחקרים שמדברים על זה שהחימום ברגליים צריך להיות יותר מאשר בשאר הגוף ושאם הרגליים מחוממות כל הגוף נהנה מזה. זה בדיוק מה שמערכת חימום תת רצפתי מומלצת עושה. היא מחממת את האזור הנמוך עם טמפרטורה גבוהה יותר ואת שאר הגבהים בטמפרטורה נמוכה יותר. זה בדיוק מה שצריך, פיזור נכון של הטמפרטורה בכל חלקי הבית, פיזור כזה שיסייע לקבל את התחושה הרצויה.

לחסוך בכסף בזכות מערכת הסקה

ההוצאות על חימום הבית בחורף יכולות להיות הוצאות לא מבוטלות. צריך למצוא את הדרך החסכונית ביותר והדרך החסכונית ביותר הינה באמצעות מערכת הסקה. מערכת הסקה מומלצת אם כן מסיבות שונות שכדאי לקחת בחשבון.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד