כלי עבודה

כלי עבודה

כלי עבודה אלו חפצים שימושיים ומועילים בכל בית. אבל מלבד זאת הם מהווים כלים נחוצים לאנשי מקצוע מתחומים שונים. כמובן שיש הבדל משמעותי בין כלי עבודה ביתיים לכלי עבודה מקצועיים. כמו כן יש הבדלים גדולים בין כלי עבודה של איש מקצוע בתחום אחד כמו חשמלאי, לבין כליו של איש מקצוע מתחום אחר כמו אינסטלטור שזקוק לעיתים למוצרי איטום שונים. אם כי יש כלים מסוימים שישמשו אותנו תמיד והם חלק בלתי נפרד מארגז הכלים של כל עובד באשר הוא.

משתמשים שונים בכלי עבודה

  • חשמלאים – חשמלאי הינו איש מקצוע שמעניק שירותים הקשורים למערכת החשמל. הוא מבצע התקנות של מוצרי חשמל, קובע שקעים בקירות ונקודות חשמל עבור מוצרי חשמל שונים. לכל חשמלאי יש ארגז כלים משלו ובו כלים שונים; מברגים, שקעים, מתגים, שנאים וכדומה.
  • שרברבים – אינסטלטור זה השם המוכר והשימושי שלו. גם הוא מגיע לכל קריאה מצויד עם ארגז כלים גדול ומרובה אוכלוסין. אלו חלקי צינורות, מפתח שוודי, מקדחות וכן הלאה. הכלים שלו מותאמים לעבודה עם צנרת, ברזים וכיורים.
  • שיפוצניקים – כלי העבודה של אנשי השיפוץ הם רבים. החל מפטישים שונים, המשך בכלים חשמליים כמו ג’קסון, מסורים חשמליים, קונגו וחומרים נוספים כמו כאן. כלים כבדים יחסית שעלותם גבוהה אף היא.
  • אנשי גבס – קיים תחום ספציפי בו עושים שימוש עם גבס עבור עיצוב הבית. בתחום זה יש כלים ייעודיים אשר מאפשרים לבצע את הפעולות הנחוצות בצורה יעילה ביותר. אלו ברגים מיוחדים, מברגות מתאימות וכן חומרים כמו שפכטל גבס וכדומה.
  • טכנאים – כל טכנאי עושה אף הוא שימוש בכלי עבודה רבים. בין אם מדובר על טכנאי מזגנים ובין אם על טכנאי כללי למיכון ביתי או תעשייתי. ברשותו כלים שמאפשרים לבצע פתיחה של מכשירי חשמל, איתור תקלות וסגירה מושלמת לאחר ביצוע העבודה.
  • נגרים – נגרים מייצרים או מרכיבים רהיטים לשימושים שונים. גם כאן מגיעים לידי שימוש כלי העבודה; מסורים, דבקים מסוגים שונים, כלי מדידה וכן הלאה. כלים טובים מאפשרים לנגרים להוציא תחת ידיהם תוצרים מעולים, כך הם יוכלו להרכיב את הרהיט בצורה איכותית ועמידה לשימוש מוצלח.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד