לצאת ביום האישה

לאן אפשר לצאת ביום האישה הקרוב?

יום האישה הוא בין הימים הייחודיים במהלך השנה, ולמרות שלא רבים נוהגים לציין אותו, יש מי שדווקא כן בוחרים להעביר אותו באופן מיוחד ושונה. אז לאן אפשר לצאת ביום האישה הקרוב? הנה כמה אפשרויות:

טיול טבע

אם אתם מבקשים להעביר את יום האישה באווירת טבע ייחודית, אין ספק שטיול באחת משמורות הטבע או באחד מהגנים הלאומיים יהיה אידיאלי בעבורכם. רגע לפני שמתחילים לטייל, אתם יכולים לצאת לארוחת בוקר בארומה, שהרי לרשת יש סניפים בכל רחבי הארץ, ולאחר מכן להמשיך לטיול בטבע ביעד שבחרתם. מבקשים המלצות ליעדים ייחודיים? נחל אלכסנדר, מכתש רמון, גן לאומי קיסריה, נחל ערוגות ועוד רבים נוספים.

ארוחה זוגית במסעדת שף

לא כל יום יוצאים לאכול במסעדת שף מוכרת, ויום האישה הוא בהחלט הזדמנות נהדרת להזמין מקומות לארוחת שף מפנקת במיוחד. בארץ יש כמה וכמה מסעדות מצוינות, בין אם הן ממוקמות במרכז הארץ, בדרום או בצפון – כך שההיצע בהחלט רחב.

פאב שכונתי

אם אתם מעדיפים את הפשטות, ומקומות גדולים פחות מעניינים אתכם – תוכלו לבלות את ערב יום האישה בפאב השכונתי, וליהנות מאלכוהול משובח וקצת פינגר-פוד (מאכלים שנוהגים לאכול עם הידיים). אם אתם מעדיפים לייחד את הבילוי, כדאי לצאת לפאב שכונתי בשכונה אחרת, או אפילו בעיר מעט מרוחקת מכם – כך תכירו מקום חדש, ותוכלו ליהנות מחוויה בלתי נשכחת.

סדנת בישול זוגית

סדנאות הבישול הפכו לפופולאריות מאוד בשנים האחרונות, ולא מעט זוגות בוחרים ליהנות מסדנת בישול פרטית, בה לא רק לומדים לבשל משף מוכר, אלא גם נהנים מארוחת ערב וחוויה קולינרית מעצימה. נשמע לכם מעניין? בררו ברשת על סדנאות הבישול השונות שקיימות, כשכדאי לדעת שישנן סדנאות שיכולות להתקיים בביתכם או לחלופין בבית השף.

 

את יום האישה מציינים ב8 במרץ, וזהו יום משמעותי, ולו בשל העובדה שמעמד האישה השתנה באופן ניכר בשנים האחרונות. אל תפסחו על היום הזה, ציינו אותו יחדיו וצאו לבלות באחד ממקומות הבילוי שצוינו מעלה. אל תשכחו להעניק לנשים בחייכם (אימהות, חברות, בנות זוג, אחיות וכו’) שי קטן, למשל פרח בודד ארוז בסרט. יום האישה שמח!

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד