שירותי שאיבות להצפות

כך תתמודדו עם הצפות גשם

הצפות הגשם – מהם? מדובר בהצפות הנגרמות בעקבות ממטרים כבדים ומרובים השוטפים את האזור, מערכת הביוב איננה מסוגלת להכיל את כל כמויות המים, וכתוצאה מכך רחובות שלמים מתמלאים במים (בעיקר הרחובות הנמוכים ביותר בעיר, מנהרות ועוד), בתים פרטיים (בעיקר אלו שבקומת קרקע) ובניינים (בעיקר קומת הכניסה וקומות תת קרקעיות ופיר המעלית). במקרים כאלו הנזק לרכוש הוא גדול, ולעיתים זה מסתיים אף באובדן חיי אדם.

היערכות

כדי למנוע הצפה משתמשים בדרך כלל בשירותי חברת שאיבת ביוב מקצועית. כשלב ראשון נעשה שימוש בביובית. הביובית – מהי? מדובר במשאית היכולה לשאוב כמויות מים אדירות. באמצעות צינור לחץ, היא שואבת את כל מאגרי המים הנמצאים במערכת הביוב, ואף את כל החפצים שעלולים לגרום לסתימה. כך זה מבטיח שבבוא העת מערכת הביוב תתמודד טוב יותר, אך צריך לדעת שלא את כל ההצפות ניתן למנוע. 

כאשר יש סתימה שאינה נשאבת עם המים, החברה מכניסה מצלמה טרמית כדי לאתר את המיקום המדוייק, ואז באמצעות הביובית פותחים בזרם מים ומאסיבי, הקורע ומפרק את הגושים שחוסמים. במקרים שגם זה לא עוזר, לא נותרת ברירה ומגיעים פיזית למקום, חותכים את מקטע הצינור החסום ומחליפים אותו בחדש, שכמובן כל זה נעשה במומחיות רבה ובציוד מתאים.

שאיבה במקרי הצפה

לאחר ביצוע ההתכוננות המתוארת לעיל – מאגרי הביוב ריקים לחלוטין ממים ומזבל העלול לגרום לסתימות, ונכונים לקלוט כמויות גשמים נורמטיביות. אך במקרים נדירים, כאשר עונת הגשמים ברוכה במיוחד, ויורדים בבת אחת כמויות עצומות של גשמים במשך שעות, הביוב מתמלא עד אפס מקום ומתחיל להציף את הרחובות, ראו כאן לדוגמא

במקרים כאלו – חשוב להזמין באופן מידי את חברות הביוב. באמצעות הביוביות הן שואבות כמויות אדירות של מים ובוץ, ואחרי כמה סיבובים הן מורידות את מפלס המים שברחוב עד לריקון מלא. לכן חשוב להזמין את הביובית כמה שיותר מהר, ובכך להקטין את הנזק לרכוש ולחיי האדם. 

שירותי הביובית ניתנים גם לרכוש פרטי. אתם מבינים שהבית עומד להתמלא במים? הזמינו מיד ביובית, כדי למנוע או לצמצם את הנזקים.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד