adult-bridal-bride-brunette-341372

אביזרי שיער לכלות – האם זה לא מוגזם?

המראה של הכלה ביום נישואיה הוא עניין מרכבי ומשמעותי מאוד. כל כך הרבה משקיעים בכך. הכלה בוחרת שמלה, מודדת ומתלבטת. מוסיפה ומשדרגת. וכמובן – בוחרת תכשיטים ואביזרי שיער משלימים. כל אלו יחד משלימים את ההופעה שלו, ויוצרים את המראה הרצוי והמושלם. כי ליום הגדול הזה היא ציפתה וקיוותה, ובו היא תראה נאה ומרשימה מאי פעם.

ומה עם אביזרי שיער?

היות וההופעה של הכלה משמעותית כל כך ביום זה, היא משקיעה משאבים רבים בעניין. זה כולל חיפושים והתלבטויות, ניסיונות ומדידות וכמובן התייעצויות. בין כל הפריטים שמרכיבים את ההופעה שלה היא צריכה לבחור גם אביזרי שיער באתר של דנה מנצור. יש כיום בתחום שפע של אפשרויות וסוגים שונים של אביזרים שנועדו לאפשר עיצוב מושלם של השיער, בצורה מרשימה ומכובדת כנאה וכיאות לכלה.

אולי זה מוגזם?

בעניין זה יש חילוקי דעות. למען האמת אי אפשר להתעלם מכך שבכל מה שקשור לבחירות אישיות ולעיצוב יש לכל אחת את טעמה שלה. יש שיגידו שכל המרבה בקישוטים ובאביזרים לשיער הרי היא נאה ומשובחת יותר. ויש מי שיגיד כי הגזמנו עם הנושא הזה. השיער הוא לא בסיס לקישוטים ויש גבול למה שמתאים ויפה לתקוע על הראש. אבל כל עוד מדובר על בחירה אישית ועל טעם אינדיבידואלי של כל כלה בפני עצמה – אין כאן מקום לאמת ושקר ונכון או לא נכון. כל אחת תעשה את מה שמתאים לה. אבל בכל זאת כדאי מאוד בשלב הבחירה לבדוק את המראה מול המראה, ולהחליט האם התוצאה נאה ומרשימה, או שמא מדובר על תוצאה מוגזמת שתופסת את העין יתר על המידה. כי הגזמה וקיטש הם לא תוצאות רצויות לא לך ולא לאף כלה אחרת.
בקישור זה תוכלו למצוא מגוון אביזרים לכלות!

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד