adult-building-business-clean-209271

מנקה פרטית או חברת ניקיון- את מי כדאי לבחור?

שירותי ניקיון הם שירותים נחוצים וחשובים מאוד עבור בתים פרטיים, מוסדות ציבוריים, מוסדות חינוכיים, משרדים, חנויות ועוד. אין ספק שחשוב מאוד לשמור על ניקיון בכל מקום על מנת לשמור על בריאותם של כל האנשים המצויים במקום וכן, בכדי לסייע למקום להיות חלל שנעים לשהות בו. רבים תוהים האם עבור ניקיון של חלל כלשהו כדאי לבחור במנקה פרטית המציעה את שירותיה באופן פרטי או בחברת ניקיון המציעה שירותי ניקיון לכל דורש.
ישנם מבחר חברות ניקיון משרדים בתל אביב, חשוב לבחור את האיכותית ביותר!

מה ההבדל בין חברת ניקיון למנקה פרטית?

אז מהו בעצם ההבדל שבין חברת ניקיון למנקה פרטית? מנקה פרטית מציעה שירותי ניקיון באופן עצמאי, כאשר התשלום תמורת שירותי הניקיון שלה ישולם באופן ישיר לה. מנקה פרטית לרוב תדרוש שבמקום אותו היא מנקה יהיו חומרי ניקוי זמינים לכל סוג של פעולת ניקיון נדרשת וכן, היא תקבע את התעריף הרלוונטי עבור שעת ניקיון. חברת ניקיון היא חברה המעסיקה עובדי ניקיון. כאשר בוחרים בשירותיה של חברת ניקיון היא שולחת את העובדים הנדרשים בכמות הנדרשת לצורך עבודת הניקיון במקום. לרוב חברת ניקיון תביא את חומרי הניקיון עימה והחברה עצמה תגבה את התעריף השעתי עבור עבודת הניקיון וכן, תשלם לעובדיה. מרבית חברות הניקיון ידאגו לזכויות עובדים שלהן.
הקליקו כאן כדי למצוא חברת ניקיון מקצועית ובעלת מוניטין!

מדוע כדאי לבחור דווקא בחברת ניקיון?

אז למה בעצם כדאי לבחור דווקא בחברת ניקיון? ראשית כל, חברת ניקיון תספק לכם את כמות העובדים הנדרשת לכם. שנית, במידה ועובד אחד לא יוכל להגיע בשל מחלה או כל סיבה אחרת, החברה היא זו שתידרש לדאוג לתחלופת העובד. החברה לרוב תדאג גם לחומרי הניקוי וכן, החברה לרוב תגבה את הכסף מהלקוח ותדאג בתשלום החודשי למימוש זכויות שונות המגיעות לעובדי הניקיון כגון: הפרשה לביטוח הלאומי, קרן פנסיה, ביטוח בריאות ועוד. 

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד