קפסולות בטעמים

קפסולות בטעמים – לבחור את הקפסולה הנכונה עבורנו

למה לנו לשתות קפה בטעם אחד, טעם ספציפי, אם אנחנו יכולים כל בוקר ליהנות מקפה איכותי, בטעמים שונים? זה הרעיון של קפסולות של חברת נספרסו. אנחנו יכולים לרכוש מספר שרוולים, וליהנות כל בוקר מקפסולה בטעם אחר, על פי הצרכים והרצונות שלנו. 

כל קפסולה של חברת נספרסו, מגיעה לא רק בטעם אחר אלא היא גם מגיעה ברמת חוזק שונה. כלומר, אנחנו יכולים ליהנות מקפסולות שנחשבות חלשות, אם אנחנו לא רגילים לשתות קפה אספרסו חזק, אך אנחנו יכולים ליהנות גם מקפסולות חזקות, אם אנחנו אוהבים קפה שמרגישים אותו היטב, קפה מר ואיכותי, כזה שיכול להשאיר אותנו ערים מספר שעות, בלי שום בעיה. 

חשוב להדגיש, חברת נספרסו מייצרת כל הזמן קפסולות בטעמים חדשים, הרבה פעמים הן מבוססות על טעמים בינלאומיים. למשל, אפשר למצוא קפסולות שמקורן באתיופיה, קולומביה, הודו ומדינות אחרות. כמו כן, החברה מייצרת קפסולות בטעמים שונים, כמו למשל קפסולות בטעם וניל, קפסולות מרירות יותר או מרירות פחות, ועוד שורה ארוכה של דוגמאות. כמו כן, החברה מייצרת קפסולות לאספרסו ארוך, אספרסו קצר, עם ובלי קפאין. 

כיצד בוחרים את הקפסולה שלנו

ראשית, עלינו לבחון מה החברה מייצרת, מה היא מציעה לנו ועד כמה זה משתלם לקנות קפסולה כזו או אחרת. 

שנית, אנחנו צריכים לבחון את סוג החוזק של הקפסולה, זאת על מנת שנוכל להחליט האם זה מתאים לנו, האם זה חזק מדי או חלש במידה. 

שלישית, רצוי להזמין כמה וכמה דוגמאות, לפחות בפעם הראשונה, כך אנחנו יכולים ליהנות מהמגוון ולראות מה נכון עבורנו. אפשר לבדוק אופציה, לקנות שרוולים משולבים בשביל ליהנות מאפשרויות שונות ולא רק מאפשרות אחרת, ספציפית. 

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד