1818079 (1)-min

מחיר מעלון

חושבים על רכישת מעלון? מעוניינים להתאים את הבית, את המבנה או את העסק לגישת נכים? מסתבר כי ההנגשה הזו חשובה לעין ערוך, במיוחד אם מדובר על מקום שחיים בו נכים. גם אם חשוב לנו להיות נגישים ולאפשר לכל אחד להיכנס למקום עלינו לחשוב על מוגבלויות שונות ולהתאים מעלון יעיל שיקל על החיים של מי שרגליו אינן מסוגלות לשאת אותו. מעלון איכותי וטוב אכן פותר את הצורך המדובר, ומאפשר גם למוגבלים להגיע למקומות שונים בלי להזדקק לעזרה מסיבית מצד הסובבים אותם.

 

העלות של המוצר

אמנם המוצר מביא תועלת עצומה. אך מנגד אפשר לומר כי העלות של המוצר גבוהה מאוד. ואין בכך פלא. מעלון הוא מוצר מתקדם ומשוכלל שאכן מספק מענה הולם. והוא מיוצר מחומרי גלם איכותיים וטובים על מנת לפתור את הקושי ואת הצורך. בנוסף יש לציין כי התקנה של מעלון אף היא כרוכה בתשלום. העלות גבוהה למדי והיא בהחלט הגיונית. אך תמיד עלינו לשים לנגד עינינו את התועלת ואת הרווח שיש לנו לנוכח העלות ובהתאם להשוואה זו לקבל החלטה. כי ככל שהרווח והשימושיות מועילים לנו יותר – כך נכון יותר להשקיע ברכישת המוצר. וזה ממש כך גם לעניין המעלון. כל נכה שחי חיי מוגבלות וקושי מקווה כי הוא יוכל להיות עצמאי יותר. שהוא יהיה מסוגל להביא את עצמו למקומות שונים בלי להיות תלוי בעזרת אחרים. מעלון זו בשורה של ממש עבורו.

 

לרכוש מוצר איכותי ומועיל

לפני שנסביר מעט על המחירים של מעלונים, מעלונים מסוגים שונים מוצעים בשוק. אך חשוב מאוד לזכור כי לא כל מוצר מתאים לכל מקום, ולא כל מעלון מתאים לכל נכה. יש מגוון אופציות וטכניקות, וחשוב לכל אחד לברר ולהשוות מחיר מעלון ודגמים שונים על מנת לאתר את הטוב ביותר.

 

פנו עוד היום לחברת פיסגהליפט לייעוץ ופרטים נוספים.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד