איך בוחרים ויברטור - המדריך המלא לסוגי ויברטורים

איך בוחרים ויברטור – המדריך המלא לסוגי ויברטורים

בכול הנוגע לאביזרי מין, ויברטור הוא אחד מהמוצרים הנמכרים ביותר משום שהוא שימושי ובדרך כלל גם מאד יעיל ומספק. כיום יש מגוון רחב של צעצועי מין רוטטים באתר שנועדו לייצר גירוי דגדגני – ווגינאלי בעוד שניתן באמצעות אותם צעצועים חכמים מגוון רחב של נקודות רגישות. הוויברטורים של היום חכמים, זמינים ואפילו מעוצבים בצורה יוקרתית כך שכל אחת יכולה לבחור צעצוע מין שהיא אוהבת. אז איך תבחרי את הצעצוע הנכון? הנה רשימה של 3 מוצרים שכל אחד חייבת להחזיק במגירה:

רוקט פוקט

הרוקט פוקט התגלה לעולם לפני יותר מעשור והפך לפריט נחשק ע”י נשים. מדובר בוויברטור קטן במיוחד בגודל שפתון שנכנס בקלות לארנק ומתאים לנסיעות. מוצר זה קטן רוטט ונייד ואפשר להפעיל אותו באמצעות שלט, סוללות, חשמל ואפילו באמצעות אפליקציה. אביזר מין מסוג זה מענג את הדגדגן ומאפשר עוצמות רטט משתנות. לכן הוא כל כך פופולארי בקרב נשים. 

ויברטור פרמיום

זהו מוצר קצת יותר מסיבי, עשוי סיליקון רפואי – מה שמאפשר תחושה רכה וקטיפתית תוך עינוג מיוחד באמצעות סיבוב ופיתול. רבות הנשים שבוחרות בוויברטור השקט הזה משום שהוא מגיע גם לדגדגן וגם מאפשר חדירה וגינאלית מהנה. הוויברטור שקט ומקסים מעוצב ונעים למגע, לכן הוא מספר 2 אצלנו ברשימה. 

מאלץ אורגזמה

כמה פעמים ניסית לחוות אורגזמה, ושום דבר לא קרה? מי שרוצה להתענג ולהשתחרר ע”פ הזמנה, יכולה לעשות זאת בעצמה ובקלות. ויברטור מאלץ אורגזמה הוא כזה שיאפשר בתחילה עינוג וגירוי, רטיבות ועונג כמו גירוי חיצוני של הדגדגן. מי שמתקשה להגיע לאורגזמה בעת יחסי מין או בעינוג עצמי נעזרת באביזר המופלא הזה שמאפשר שיאים חדשים של עונג ושימוש דיסקרטי נעים בטוח ומושלם. 

באמצעות שלושת האביזרים ברשימה, תכלי לבחון את גבולות העונג ולבלות שעות רבות של עינוג עצמי ואפילו עינוג הדדי מושלם! 

למידע נוסף כנסו לאתר https://www.supertoys.co.il

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד