מקררים - איך בוחרים?

מקררים – איך בוחרים?

המקרר שלנו הוא המוצר החשוב ביותר שיש לנו בבית משום שמוצר זה מכיל את האוכל, השתייה, התרופות וכול מה שדרוש לנו כדי לחיות בצורה בריאה וחסכנית. בתחילת המאה העשרים ואחת השתמשו מרבית הישראלים בבלוקים של קרח כדי לקרר מזון. עם הזמן התפתחה משמעותית הטכנולוגיה וכיום אפשר למצוא מקררים חכמים, כאלה שמקררים מים ומגישים אותם בכוס, ישנם מקררים שמצפצפים כשהם נותרים פתוחים זמן רב מידי ואפילו כאלה ששומרים על המשקל שלנו עם התראה לגבי צריכת מזון לא מבוקרת. כן, הקדמה כבר כאן. אבל כיצד בוחרים את המקרר המתאים ביותר? הנה מספר טיפים טובים:

גודל

כאשר אנו בוחרים מכשירי חשמל חשוב לשים לב לגודל של המוצר. בחרו מקרר שמתאים במידות שלו למרחב המגורים או למרחב אחר. בחנויות אפשר למצוא מקרר 4 דלתות, מקררים 2 דלתות, מקררים שקופים עם דלת הזזה ואף מקררים קטנים או משרדיים, ראו מקררים 4 דלתות באתר עוצמה למשל. האופציות מגוונות ושונות. לפני הרכישה יש למדוד את המרחב שבו תרצו להציב את המקרר ולבחור בצורה מדויקת את המוצר המתאים למרחב. 

דגם

כעת חשוב לבחור דגם מומלץ. אם בעבר היו חברות כמו אלקטרה או אמקור שולטות בתחום מכשירי החשמל, הרי שכיום יש מגוון רחב של אופציות לבחירה החל ממקררים של שיאומי עד למותג Haier, שמציע מקררים בזול. 

מקפיא – למטה או למעלה

בחרו את המקרר ע”פ הצרכים והיכולת שלכם. אחד הדגשים שיש לשים אליהם לב בבחירה הוא מיקומו של המקפיא. החליטו לפני הרכישה אם תרצו מקרר עם מקפיא תחתון או עליון. 

יכולות ואיכות

לבסוף יש לאמוד את היכולות של המקרר ואת איכותו בדומה לרכישת כיריים גז. יש לחפש המלצות מגולשים וחוות דעת ולבחור מכשיר כחשמל שיכול לספק לכם פעילות טובה, חסכון ותקינות לאורך זמן. בכך תבצעו קנייה טובה.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד