אקווריום

אקווריום

הימצאותו של אקווריום בבית הוא פריט מרגיע המעניק שלווה רבה לבני הבית. לשבת מול האקווריום מדי פעם ולהביט בתנועה של הדגים, זו תחושה נפלאה לבני הבית ולאורחים.

רכישת אקווריום

לקוחות רבים מקבלים החלטה לרכוש אקווריום, הן כדי שיהיו חיות בבית והן כיוון שמדובר במוצר נוי המוסיף יופי רב לכל בית.

ההיצע של האקווריומים הוא גדול מאד, החל באקווריומים קטנים בעלי נפח קטן המתאימים למספר קטן של דגים, אקווריומים בינוניים אשר בהם נמצאים סוגי דגים רבים ועד אקווריומים ענקיים שהם ממש רהיט דומיננטי בבית ומכילים הרבה מאד דגים.

> בדקו פילטר מומלץ לאקווריום

יש אקווריומים המונחים על שולחנות תואמים המסוגלים לשאת את משקלו של האקווריום מזכוכית וגם את כמות המים בהתאם לגודלו. כמו כן שולחנות פינתיים בכמה גוונים שעליהם מונחים אקווריומים ענקיים.

המטרה היא להעניק לדגים תחושה שהם בטבע ולכן על רצפת וצידי האקווריום מניחים פריטי קרבון הנראים כמו אבנים וסלעים, כמו כן מטמינים בין הקרבון צמחי מים ייעודיים ובדרך זו יוצרים עבור הדגים סביבה הקרובה ככל האפשר לסביבתם הטבעית. 

כל לקוח רוכש דגים עבור האקווריום שלו. ההיצע הוא נרחב ביותר, קיימים דגים קטנים, בינוניים וגדולים המתאימים לנפח הקיים. במגוון גדול מאד של צבעים, יש דגים שבנויים מכמה צבעים, חלקם זוהרים ומרהיבים ביופיים.

אחזקה שוטפת של האקווריום

בכל אקווריום קיים ציוד שממחזר את המים מספר פעמים ביום על פי כמות המים בו, כמו משאבה ומסנן. כמו כן מחממי מים, תאורת לד (הקליקו לבדיקת תאורה לאקווריום באתר בית הובי) וכיסוי כדי שהדגים לא יקפצו החוצה. אחת לתקופה חשוב לנקות את האקווריום כדי ליצור חיים נעימים יותר לדגים.

למען הדגים מתאמים שעה קבועה כדי להעניק להם מזון כך שיוכלו להמשיך לשחות בכיף ברחבי האקווריום.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד