קונה עתיקות

קונה עתיקות

יש לכם תכשיטים שאף אחד לא עונד? קיבלתם דירה בירושה ומחפשים קונה עתיקות? תוכלו לפנות לרוכשי עתיקות מקצועיים, קונה יודאיקה וכלי כסף, או מפני תכולת דירות ולקבל תמורה מדהימה עבור העתיקות שלכם. אותם קונים מקצועיים יודעים מצד אחד להעריך את המוצרים הללו ומצד שני לזהות כמה הם שווים. כמובן שחשוב לפנות רק לרוכשי עתיקות שזה באמת המקצוע שלהם ולהיזהר מאנשים שמנסים לעשות על הגב שלכם כסף ולרכוש את הפריטים שלכם במחיר זול לעומת מה שהם שווים.

מדוע שווה לבדוק?

זה נכון שרוב הפריטים והעתיקות הקיימים אצלנו הגיעו אלינו בירושה או כאשר רכשנו רהיט או חפץ בשוק הפשפשים ולכן הערך שלהם לא באמת כל כך גבוה. רובנו רוכשים משהו שאנחנו אוהבים, דברים שמוצאים חן בעינינו ועם הזמן, אנחנו פשוט מבינים שאנחנו לא משתמשים בהם יותר וחושבים אולי היינו יכולים להרוויח עליהם סכום כסף מסוים. יחד עם זאת, יש גם לא מעט מקרים בהם אנשים ממש מופתעים כי הערך של החפץ או העתיקה שלהם מאוד גבוה והם שווים לא מעט. ניתן לחלק את סוגי העתיקות לכמה קבוצות:

  • תכשיטים – צמידים, עגילים, שרשראות, טבעות ועוד.
  • כלי כסף וכלי זהב עתיקים – צלחות כסף מיוחדות, מוצרי יודאיקה, כוסות יין, צלחות לחג, פמוטים…
  • ספרים – הערך של ספרים עתיקים מאוד גבוה הן בהיבט הסנטימנטלי והן בהיבט הכספי. גם מפות עתיקות יכולות להיות שוות לא מעט.
  • ריהוט עתיק – כסאות, שולחנות, שידות…

שימו לב כי יש לא מעט אנשים אשר מתבלבלים בין המושג עתיקות לבין המושגים וינטג‘ או רטרו וזה ממש לא אותו דבר. רק מוצרים וכלים הקיימים מעל 100 שנה נחשבים לעתיקה או ענתיקה. המושג וינטג‘ מתייחס לפריטים של בין 20-70 שנה אחורה. המילה רטרו מתייחסת בדרך כלל לחידוש חפצים או רהיטים בסגנון מסוים כדי לשמרם.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד