מזרון

איזה סוגי מזרונים קיימים?

כאשר אנחנו יוצאים למשימה של חיפוש מזרן אנחנו מוצאים את עצמינו לעיתים אבודים במגוון רב של אופציות ואפשרויות של מזרונים. יתרנה מכך כיום ישנם מגוון רב של מזרונים שכל דגם של מזרן תפקידו לפתור בעיה בריאותית אחרת ולשמש כתמיכה אורתופדית. למזרונים השונים תכונות שונות, יכולות ואיכויות משתנות ולכן חשוב לדעת איזה סוגי מזרונים קיימים.

מזרון ספוג – מזרונים עשוי ספוג הם מזרונים בעלי צפיפות נמוכה והם נחשבים מזרונים איכותיים. המזרונים יציבים במיוחד ומתאימים לילדים ולצעירים. המזרונים מאפשרים תחושת יציבות ומעניקים תמיכה חלקים. בנוסף חשוב לשים לב לצבעי המזרון, צבעי מזרון לבן נחשבים איכותיים יותר כאשר צבי מזרן ירוק נחשבים לפחות איכותיים.

מזרוני קפיצים – מזרון קפיצים בינם מזרונים שבהם הקפיצים מחוברים לשורות ארוכות שמרכיבות את המזרונים. האיכות תלויה בצפיפות הקפיצים ולכן חשוב לשים אליה לב. מזרון זה נחשב לפחות איכותי ולכן הוא פחות מומלץ.

מזרון לטקסמזרון לטקס הוא מזרון עשוי חומר טבעי ואלסטי. המזרון ידוע כדוחה קרדית הבית, והוא פועל גם כשכבת ריכוך שמתאימה את עצמה למבנה גוף האדם. הלטקס הוא חומר טבעי העשוי מעץ הגומי והוא מתאים למי שסובל מאלרגיה לאבק. בנוסף, מתאים המזרן למי שסובל מכאבי גב. למזרן תמיכה אורתופדית טובה אך הוא לעיתים מאבד גמישות.

מזרון ויסקו – מזרון זה עשוי חומר אלסטי דמוי ג’ל והוא נשאר קשיח בטמפרטורת החדר ומתעצב בהתאם לגוף האדם.. השעה ששוכבים עליו הוא מפזר את הלחץ לפי משקל הגוף ומעניק תחושה טובה שעוזרת למי שסובל מהפרעות שינה והוא עוזר בשחרור לחצים ושינה טובה יותר. מזרונים אלה עוזרים לתמיכה אורתופדית טובה והם מפיצים תחושת חום.

מזרוני מגנייט – מזרון זה הינו מזרון משכך כאבים. המזרן פותח בשנים האחרונות והוא מסייע לאנשים שסובלים מבעיות גב וגם למי שסובל ממיגרנות, דלקות פרקים, כאבי צוואר, לחץ דם גבוה, בעיות שינה, נדודי שינה נחירות, עייפות, תשישות ועוד. המזרון מעוצב כדי להשיב את אספקת החמצן והדם לכל חלקי הגוף, ולתפקד ברמה האופטימאלית. ולכן מזרון זה הינו מזרן מומלץ במיוחד.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד