כסאות בר במבצע

איך תמצאו כסאות בר במבצע?

הרעיון העומד מאחורי שילוב של כסאות רגילים, כורסאות וכן כסאות בר  בתוך עסק אחד, הוא מקסום הפוטנציאל של הריהוט המיועד לישיבה של לקוחות מבחינת תפיסת נפח, נוחות וכן תפיסת עיצוב חדשנית הדוגלת באקלקטיות היוצרת עניין למתבונן. בבואכם לרכוש רהיטים חדשים לעסק שלכם ובפרט כסאות, מומלץ לנסות ולמצוא כסאות בר במבצע אצל חברה אמינה, אשר תוזיל עבורכם את העלות של הפריטים אך שאיכותם לא תיגרע.

כיצד לבחור כסא בר לעסק?

במסעדות וברים נהוג להציב כסאות זהים לאורך דלפק גבוה, קרוב אל הברמן או הבריסטה, והמטרה היא לייצר אווירה מיוחדת ואינטימית בקרב היושבים, גם כאלה שאינם מכירים זה את זה. במקומות כאלה נהוג לבחור כסאות אחידים במראם, כאשר לרוב יהיו אלה כסאות עץ בעיצוב פשוט, ללא ידיות, המחזיקים מעמד לאורך זמן רב ושתופסים מקום מינימלי במרחב. מומלץ לבחור בכסאות עם משענת, על מנת לאפשר ליושבים תחושה של בטחון למרות גובהו של הכסא. הדבר חשוב במיוחד כאשר העסק נמצא בשעות השיא שלו, כשאנשים רבים חולפים בו והמלצרים מתרוצצים ממקום למקום. אם אתם בעלי מסעדה ורוצים שכסאות הבר שרכשתם יבלטו ביופיים, תוכלו להחליט על בסיס כסא פשוט העשוי עץ חזק וחלק, “לשחק” רק עם העיצוב של מושב הכסא- ולבחור במושבים בעלי צבעים דומיננטיים. בעסקים בהם ליושבים צפויה ישיבה ארוכה במיוחד, כמו במסעדות למשל, מומלץ לשקול הוספת ריפוד לכיסא שישדרג את הנוחות, ולזכור  לבדוק מול החנות מהי הדרך הטובה ביותר לנקות אותו. ריפוד איכותי יהיה קל לניקוי, ואתם תוכלו לשמור על טיבם של הכסאות שלכם ללא קושי, גם במידה ויוכתמו ממזון  או משתייה.

כסאות בר כריהוט ביתי

בריהוט הבית אתם יכולים קצת יותר “להתפרע” מבחינת גודל הכסא שלכם, כיוון שלרוב תרכשו ארבעה עד שישה כסאות ולא יותר, על כן אפשרו לעצמכם לרכוש כסאות רחבים ונוחים. גם במקרה הזה מומלץ לבדוק האם ישנם כסאות בר במבצע כיוון שישנן חנויות שישמחו להוריד לכם במחיר, גם אם לא תרכשו כמות גדולה במיוחד של כסאות. כסאות בר ניתן להציב סביב ה”אי” במטבח, הנפוץ בבתים רבים, ולקבל פינת אוכל נחמדה, נוחה ופרקטית.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד