עיצוב גינות בירושלים

מחסן גינה – כיצד לבחור ולאן ללכת לקנות

מחסן יכול לעזור לשמור על סדר וארגון בגינה הפרטית. מומלץ לבחור אותו בהתאם לגודל הגינה, מסגרת התקציב והמפרט, אך חשוב לא פחות לקנות אותו במקום שמעניק אחריות. הנה המדריך המלא

בעלי גינות פרטיות יודעים היטב עד כמה קשה לשמור על סדר וארגון. מלבד ההיבט האסתטי של ארגון הגינה, יש משמעות גם להגנה על הציוד מפני נזקי מזג האוויר. בנוסף, בחלק מהגינות ניתן לנצל את המקום הפנוי לטובת אחסון של פריטים אישיים. כך אפשר לחסוך מקום בתוך הבית וליהנות מרמת חיים גבוהה יותר.

טיפים לבחירת מחסן גינה

הדרך לשמור על סדר וארגון בגינה היא להשתמש במחסן ייעודי. קבלו כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור אותו:

א. התאימו את המחסן לגודל הגינה – התחילו בסינון גס בין סוגי מחסנים לפי גודל הגינה. למרות שאת המחסן תוכלו להחליף עם השנים, סביר להניח שהגינה עצמה תישאר באותו גודל. התאמת המחסן לגודל הגינה תאפשר לכם להימנע מהוצאות מיותרות ומרכישה של מחסן גדול או קטן מדי לצרכים שלכם.

ב. הגדירו את מסגרת התקציב – בעלי גינות קטנות לא צריכים להשקיע אלפי שקלים במחסן משוכלל, אולם מי שגר בבית קרקע עם גינה גדולה לא יכול להרשות לעצמו להתפשר על פחות מהטוב ביותר. הפתרון הוא להגדיר את מסגרת התקציב ולשמור עליה תוך כדי השוואה בין סוגי מחסנים. הגדרה של מסגרת התקציב גם מאפשרת סינון בין הצעות מחיר של חברות שונות.מחסן פלסטיק

ג. בדקו את המפרט הטכני – חברה שמייצרת מחסן גינה מחויבת לפרסם את המפרט המלא. אתם יכולים לבדוק את המפרט כדי לדעת איזה מחסן מתאים לכם ולאיזה צרכים הוא משמש. התייחסו בעיקר למידות פנימיות וחיצוניות, אבל גם למאפיינים נוספים כגון חומרי גלם, עמידות בפני מזג אוויר, מספר דלתות, סוג פתיחה וסגירה של הדלתות, מספר פתחי אוורור וכדומה.

ד. החליטו על אופציית רצפה – רוב המחסנים נמכרים עם שתי אופציות לרצפה. האופציה הראשונה היא של רצפה פנימית המשמשת להגבהת המוצרים, בעוד האופציה השנייה היא רצפה חיצונית. החליטו על הרצפה שמתאימה לכם וכך תדעו איזה דגם של מחסן ישרת אתכם בצורה הטובה ביותר.

איך המחסן מגיע אליכם?

אל תתפתו לרכוש מחסן בלי לבדוק כמה תעלה הובלה. במידה ואתם רוכשים את המחסן באמצעות אתרי האינטרנט, תוכלו לברר על אפשרות איסוף עצמי ללא תשלום אבל בתיאום מראש. הובלה לכל הארץ כרוכה בתוספת תשלום וניתן לבחור את שיטת ההובלה בזמן ביצוע הקנייה.

יתרונות וחסרונות של רכישה בחנות

היתרון של רכישת מחסן גינה באתרי אינטרנט הוא בדרך כלל מחיר נמוך, אך החיסרון הוא שלא תוכלו לראות את המוצרים מקרוב. לעומת זאת, ברכישה בחנות המחיר יהיה גבוה אבל תקבלו המלצות של אנשי מקצוע.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד